سال کاری و پر پولی باش سال جدید !!!

دیروز تونستم بشینم پای سفارشم مقداری کار کنم .

دیشب یه ترجمه از طرف رئیس مون بم داده شد که درنتیجه امروز صبح وقتم رفت پای ترجمه،  تا فردا میخوادش.  ۷ صفحه ستونی و پر ملات.  

فردا هم که کارای جمعه ها مثل همیشه ... 

و اتمام تعطیلات نوروزی ، وقتی به من بد نگذره ، یا با حداقل آزار آقا بگذره ، یعنی تعطیلات نسبتا خوبی داشته ام 

و از شنبه که داداشام برن کار ، دیگه برنامه منم منظم تر میشه و میتونم بشینم پای سفارش ها . مشتری خوب باشه باید منم خوبی کنم . نباید دیگه دیر بشه،  هرچند که من اگه نتونستم کار کنم بخاطر خودم نبوده بخاطر دیگران بوده . 

و باید تو اولین فرصت برم با رئیس  ساختمان راجب اون کار که گفتم صحبت کنم و امیدوارم نتیجه عالی بگیرم . 

فعلا شروع ترم جدید نامشخص و من تا اطلاع ثانوی مجبورم تو خونه سر کنم . و روزای خسته کننده م هنوز ادامه دارن . 

امیدوارم امسال بتونم بیشتر کار کنم و درآمد بیشتری داشته باشم و امیدوارم بهترین اتفاق ها تو این سال دو صفر خوشکل بیافته برای من و شما 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد