خوبید ؟

دارم برای شام لازانیا آماده میکنم ، جاتون سبز ... 

زخم گربه خیلی خوب شد خدا رو شکر تقریبا ۱۰ روزه که براش اسپری گرفتیم و چقدر خوشحالیم از بهبودی ش . 

مرورگرم عوض کردم اومدم کروم حالا میتونم ایموجی بذارم ... چقدر عالی شد 

برم ادامه کارم ...

هنوز جا و فرصت نشستن پای سفارش رو پیدا نکردم . 

تو این فرصت دارم پروژه یه طرح کاری جدید رو ارزیابی میکنم ، تا بعد عید برم با مسئول ساختمان مون راجبش حرف بزنم . فعلا چیزی راجبش نمیگم تا اوکی بشه ... فقط برام دعا کنید .

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 01:27

سلام خانم عزیز. سال نو مبارک . مدت کوتاهیه وبلاگتو پیدا کردم و این ایام‌ عید کلشو خوندم . نمیخوام هم بهت بگم خیلییییی خوبی یا نیستی ، خودت اینقدر توانایی هاتو میشناسی که به تعریف یا بد گفتن من نیازی نداری. ولی همونطور که خودتم میدونی سعی کردی خودتو روی پا و قوی نگهداری ، این خودش ارزشمنده . حالا چقدر موفق بودی به خودت مربوطه ولی نقاشیات که خیلی قشنگه . یه سری از مشکلاتت رو کاملا درک میکنم ، یه سریشو نه . چون تجربش نکردم. من کلا اهل نظر گذاشتن نیستم . از همون خواننده های خاموشم. ولی یه سوال برام هست . اگر دوست داشتی جواب بده ، اگر هم نه که باز به خودت مربوطه . چرا نقش مامانت خنثی هست . البته از نظر من . شایدم اشتباه میکنم . چرا نقش مادریشون کمرنگه . البته بازهم از نظر من . برات آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم .

سلام خواننده خاموش و عزیز و ارزشمند من .
ممنونم که همراهم بودی .
گذر از محبتی که تو کامنت به من داشتی باید بگم مامانم هم یه عمر تو سری خور آقا بوده و نتونسته نظری از خودش بده ، همیشه سرکوب می‌شده، هیچ وقت مثل مادرای دیگه با قدرت پشت بچه هاش نایستاد، با اینکه پدره مادرم خیلی با محبت بوده نسبت به دختراش ، ولی مامانم یاد نگرفته از اول حقش رو بگیره . مثلا این چند سال اخیر زبون باز کرده و اعتراض میکنه و جواب میده که دیگه عملا کاری پیش نمیره و حرفاش تاثیری تو شرایط من یا بقیه مون ایجاد نمیکنه .
درصورتی که مادران زیادی دیدم که حرف پدر خونه رو جوری خنثی میکنن که پدر سکوت میکنه و بچه ها میتونن دنبال خواسته هاشون برن . حتی زن همسایه اگه میگفتن دخترش کاری کرده ... همچین پشت دخترش درمیومد که کسی جرات نمی‌کرد دیگه حرفی بزنه. و این مادرا خیلی به پیشرفت بچه ها کمک میکنن ولی مادر من بلد نبود و بلد نیس متاسفانه.
دست به دلم نزن زهرا جون من از همه طرف میخورم
منم برات آرزوی موفقیت و سلامتی و شادی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد