تست همکارم منفی شد خدا رو شکر . فردا میرم آموزشگاه. 


نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 20:38 https://khunamun.blogsky.com

خب ببین ایلتس نداری، اما با امتحانش آشنایی داری؟ اگر نداری خب یه سرچ میکنی و به دست میاری یا همین جا با هم درموردش صحبت می‌کنیم من سعی میکنم اطلاعاتم رو بنویسم در مورد ازمون ایلتس.
از طرفی خب تو توی دانشگاه رشته‌ت اصلا زبان انگلیسی بوده، تجربه تدریس داری تو موسسه آدم بی تجربه ای که نیستی.
بگو تو فلان موسسه که موسسه برتر شهرمون هست من استاد بودم و درخواست هم داشتم از جاهای دیگه اما چون مسیرم دور بود نرفتم
بعد مثلا کلاس های خصوصی داشتم و فلان و هرچی بلدی رو بنویس
مثلا بگو کلاس مکالمه داشتم جدای کلاس هایی که تو موسسه بودیم
یا مثلا بگو که با تاپ‌ناچ تدریس داشتی چون کتاب ها الان تو موسسات تاپ ناچ هست همه
برای ایلتس البته باید حتما مدرک ایلتس خودت هم باشه
ولی مثلا بگی برای ایلتس کلاس داشتی خودش یه پرستیژه اما ممکنه ازت بپرسن از چه کتابی استفاده میکردی یا اینها پس اگر میتونی از دوستات آمار بگیر یا تو موسسه خودتون ببین برا ایلتس از رو چه کتابهایی کار میکنن. یا تافل فرق نداره.
ولی قطعا نمره ایلتس و اینای خودتم میپرسن.
اینها هم الان برای ایلتس که معلم نمیخوان برای همین درس هاشون میخوان که تو قطعا با سابقه تحصیلی که داری میتونی مصاحبه رو ببری!
تو رزومه ت رو قشنگ با تمام کارهایی که کردی بنویس. سابقه تدریس های تو موسسه تدریس های خصوصی و اینا رو بگو. بعد بگو کلاس های خصوصی با شاگردهای خارج از ایران داشتی برای مکالمه و لهجه و ازین چیزا دیگه! کنتور که نمیندازن تا میتونی چرب و چیلی کن غیر از این معمولا توجه نمیکنن.
بگو من رو اسکایپ و ادوبی و زوم و اینا تجربه کلاس آنلاین داشتم تو این یک سال.
الان استاد فرانسه این ترم ما تو جهاد دانشگاهی هم درس میده
برای اونا هم میتونی رزومه بفرستی البته حقوق اونجا نمیدونم چجوره
میدونی باید رزومه ت طوری باشه که اونها مجاب بشن باهات تماس بگیرن و قرار مصاحبه بگذارن، کارت به مصاحبه بکشه دیگه راحت میتونی مخشون رو بزنی و با دانشی که داری خودت رو بهشون اثبات کنی.
بعد ببین تو اینستگرام یک صفحه باز کن و مطالب زبان بزار بالاش هم بزن برای کلاس های خصوصی به تلگرام مراجعه کنید
و هی تبلیغ کن که مثلا کلاس ها پر شده جا نمونید و اینا
برای رزومه اگر خودت رو دست بالا نگیری اون ها هم تو رو دست بالا نمیگیرن. خودت رو باید اثبات کنی. هرکاری کردی و نکردی و بگو بهشون :) اصلا نترس و با اعتماد به نفس برو جلو که کار رو بگیری.
موفق باشی گلی جون
حتما بیا خبرش رو بهمون بده :)

بله زهرا جان رئیس مون نفر اول شهر و آموزش آیلتس هست و زبانکده مون هم واقعا نفر اول بود و هنوزم هست ، فقط زیاد شدن زبانکده ها باعث شد از رونق بیافته . تاپ ناچ هم کار کردم و الان امریکن هدوی ها. اینترچینج و فورکرنرها. خصوصی هم زیاد داشتم ولی ذکر نکرده بودم به تفصیل.
من سایت جابینجا کلی درخواست دادم و خیلی هاش تایید شد ولی جور نشد چون رشته های غیر مرتبط بود و چندتایی هم پاسخگو نبودند ولی گذاشتم که تماس بگیرم شنبه دوباره .
درمورد اینستا هم تازه مدتیه کمی در زمینه طراحی و گرفتن سفارش فعال تر شدم و واقعا تایم اینکه یه پیج جدای زبان بذارم ندارم چون نمیشه فقط کپی پیست کرد بلکه باید خودم بشینم سبک کار خودم رو طراحی کنم و من باور کن اینقدر زمان ندارم و خیلی محدودم.
ولی همه حرفات قابل تامل و تفکر هست و میشه ازشون نتیجه گرفت و باید امتحان کنم .
ممنونم از ایییین همه حوصله و تایم و راهنمایی که به من دادی

ریحانه پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 18:38

نه بابا. تو ندیدی بقیه چطوری رزومه میفرستن. یه بنده خدایی نوشته بود کار در شرکت فلان. بعد بهش گفتم واقعا اونجا کار کردی؟ گفت یه بار رفتم توش.

بعد ته توش را در آوردم. طرف رفته بوده اونجا مصاحبه، تازه ردش هم کرده بودن.
نمیگن کارش درسته. میگم آب میخورن مینویسن. اونوقت تو کل این همه فعالیت‌هات شده کلا ۴ خط؟؟ نمیشه دیگه. باید همینها را بیشتر توضیح بدی.


لطفا هرکی بلده کمک

فقط رفته اونجا

ریحانه پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 13:30

خطاب به همه دوستان

آقا بیاین به این دختر کمک کنید رزومش را درست بنویسه. اینقدر فروتنانه نوشته که حد نداره. حالا هرکی دیگه بود با این سابقه کار ۴ صفحه رزومه تحویل میداد؛ ایشون ۴ هط هم نیست رزومش.

من واقعا سررشته ندارم؛ اگر کسی بلده لطفا کمکش کنه.

وااای دختتتر
چی بگم من آخه
واقعیته نه فروتنی

زهرا پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 01:47

رفتم لینک سایتش رو برات گرفتم.

http://www.seegoldis.com/

ببین رزومه که فرستادی بگو معلم ایلتس هم بودی و خلاصه خودت رو بالاتر نشون بده، البته که الانم اون بالا بالاهایی استاد، اما خودت میدونی دیگه باید همیشه رزومه رو چرب و چیلی کرد و فرستاد
موسسات دیگه مثل قطب راوندی هم رو سایتشون بری یک قسمت دارن برای همکاری.
به نظر به موسسات تهران راحت تری بخوای کار کنی شاید حقوق بیشتری بتونی دریافت کنی در مقایسه با شهر خودتون البته من اطلاعی ندارم از روی حدس و گمان میگم
امیدوارم موفق باشی دوست خوبم.
چون مثلا من برای کلاس فرانسه دارم چهارصد و شصت هزار تومن ترمی پول میدم که دوستم از شهر خودشون کلاس برداشته دیویست و هشتاد تومن میده! خب این ینی حقوق اساتید متفاوته دیگه حتما.

زهرا من آیلتس ندارم خب .. بعد ضایع نشه . ولی دارم چکش میکنم انشاالله جواب بده ممنونم عزیزم

Reyhane R چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 22:38

الحمدلله.خداروشکر (:

ممنون

ژاله چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 15:38

خیلی خوشحال شدم.

مرسی عزیزم

ریحانه چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 00:37

الهی شکر. ولی انباری را من رفتم تو نخش. باید یه اتاق خوب ازش در بیارم

چی بگم والا ..

عابر سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 19:40

خدا رو شکر

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد