حس قشنگ و سبک کراتین

بالاخره دیروز صبح با عنوان اینکه کلاس جبرانی دارم از ۹:۳۰ رفتم سالن ، و گفته بودن تا ۱:۳۰ تموم میشه و همین نگرانم می‌کرد که دیرم میشه ، حتی خواستم کنسل کنم ولی گفتم انگار دنبال بهانه ای که نری هااا . خب سخت بود برام هم به لحاظ قیمت هم زمان . ولی دل به دریا زدم و از داداشا خواستم زود نیان خونه تا دیر اومدن من خیلی به چشم نیاد . رفتم و تا ۲ تازه کارم تموم شد و تا رسیدم تقریبا ۲:۲۰ شده بود.  مامانم اینا هنوز پای سفره بودن چون دیگه دیرم شده بود همون یک و نیم پیام دادم ناهار بخورید من بازم دیرتر میام . دیگه رفته بودم تو استرس . آقا پای تلویزیون بود و منم نشستم غذای سرد و دو سه لقمه ای رو خوردم از بس استرس داشتم اشتهام به کل قطع شده بود . ولی خب به خیر گذشت و چیزی بم نگفتن .

و اما از خود کراتینه کردن بگم براتون ، موهام عین آبشار شد و الان تا کمرم رسیده.  صاف و قشنگ ، سببببببک،  انگار هیچی رو سرم نیس . خیلی قشنگ‌ شده . فقط باید بگم اون خواهرم پایینش برام یکدست صاف کنه چون از کوتاهی دو سه سال پیش خیلی پایینش نامنظمه. 

ولی قصه تازه شروع شده ، باید برم شامپو و ماسک کراتینه و روغن آرگان و برس چوبی بخرم ، گفتن اگه مراقبت کنم مقاومت مواد بیشتر دوام داره و اگه نه خب زودتر از کیفیت میافته. 

من فکر میکردم دیگه باید بیام با خیال راحت سرم رو بالش بذارم و دیگه هیچی.

تا سه روز اول هم نباید ببندمش و آزاد باشه ، ولی باید بجنبم برم بازار ولی نمیدونم چطور فعلا نمیشه .

هزینه همون ها هم خیلی میشه مسلما.  حالا باید کم کم بخرم دیگه ، و ببینم چطور میتونم اقتصاد جیبم رو از بحران خارج کنم .

خب زیبایی و سلامتی ، هزینه داره دیگه ، مبارکم باشه . مگه همیشه پولم باید بره دکتر و قلمو ...

من هنوز کار میکنم و پول درمیارم و تنها کاری که میتونم بکنم اینه که سعی کنم به حداقل خواسته های خودم برسم و دلم رو شاد کنم .


نظرات 13 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 12:03

سلام. مبارک باشه عزیزم. من تا به حال چند بار کراتینه کردم. نیازی به خرید شامپو و ماسک و ... نیست. با همین شامپو بچه موهاتو هم بشوری اوکیه. از حمام هم که میایی بیرون با باد سشوار و برس موهاتو خشک کن.

سلام سحر جان خوبی
مرسی از همراهی ت .
چه خوب پس شما راضی بودی کلا
جدی دیگه دیروز مناسب با جیبم خرید کردم

نیلو۲ دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 09:44

سلام مبارک باشه خانم هنرمند عزیز

ممنونم نیلو جان

ریحانه یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 23:38

خیلی خیلی مبارکه عزیز دلم

ممنونم عزیزم

Reyhane R یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 22:34

سلام.
مبارکه (:
خیلی خیلی کار خوبی کردی دوست زیبای من

سلام
مرسی عزیزم دوست خوب من

خورشید یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 22:17

سلام خانوووم
به به مبارکه، تجربش رو دارم.حس خوبی داره.
به من گفته بودند مهم اینه شامپو، سولفات فری باشه که مواد رو از بین نبره. اون موقع یک مدل شامپو ایوروشه خیلی به موهام می ساخت. الان که دیگه نیست اگه باشه هم قابل اطمینان نیست.
ایرانیها هم خیلی پیشرفت کردند توی این بهداشتیها.
درسته قیمت شامپو و ماسک مخصوص و ....بالاست ولی با کم مصرف کردنمدت طولانی میمونن.

سلام خورشید تابان . گرم باشی و نوران
آره کم کم میزنم بیشتر بمونه برام

فرشته یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 17:10

مبارک باشه عزیزم چرا اینقدر میترسی بزار عادت کنن به دیر کردن از یه جایی باید شروع کنی واین سد رو بشکنی

چی بگم آبجی . تا برم بیام اگه بخاطر دیر کردن من دعوایی راه ننداخته باشه خوبه ... همش استرس به جونم میده
ولی خدا رو شکر دیروز مشکلی پیش نیومد هرچند که من حرص ها رو خورده بودم

کتایون یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 16:55

به به...مبارک ...خیلی مبارک باشه...با دل خوش ازش لذّت ببری ودستشون خوب باشه وخبرهای خوش در راه باشه گلم

مرسی عزیزم

ژاله یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 14:35

بهترین کارو انجام دادی. مبارکت باشه عزیزم.

مرسی ژاله جان عزیزم

هاله یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 12:19

الههههههههههی چه کار خوبی کردی مبارکت باشه خیلی خوب کاری کردی منم می گم آدم تا وقتی می تونه برای لذت دلش هزینه کنه مگه چه قدر جوونمیم و می تونیم کار کنیم اصلا کار می کنیم که بتونیم استفاده کنیم
منم دو سال پیش کراتینه کردم ولی خوب نگهداریش برایم وقت گیر بود و حوصلم نکشید

مرسی هاله جونم عزیزم.
آره والا به خودم میگم این همه جون میکنی برا پول درآوردن با جون کندن ، لذت ازش ببر .
عزیزم...

عابر یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 09:51

خیلی خیلی مبارک باشه.

مرسی عزیزم

تیلوتیلو یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 08:56 https://meslehichkass.blogsky.com/

به به
مبارکت باشه عزیزدلم
خیلی کار خوبی کردی
هرکاری برای دلت خودت بکنی عالیه
انشاله که لذتش را ببری

ممنونم دوست عزیزم

سمانه یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 08:49 http://weronika.blogsky.com

به به مبارکت باشه خانم
چ کار خوبی کردی
آرایشگر من هم خیلی می گه بیا برای کراتینه اما چون موهام بعد بچه ها کم پشت شده می ترسم کم پشت تر نشون بده موهام
خیلی دو دلم

مرسی عزیزم
مطمئنا ایشون یه راه حل خوب حتما داره براتون مثلا شاید اکستنشن، مشورت کنید ببینید چی میگن ، من کراتینه کردم همه تون برید کراتین کنید من تنها نباشم

فاضله یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 08:49 http://1000-va2harf@gmail.com

در لحظه زندگی کردن کار خوبیه

اگه بتونیم همیشه اینطور باشیم که عالیه واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد