یه جور خاصی خوووب

امروز شکر خدا یه جوووور خاصی حالم خوبه ، با اینکه بازم صبح بدخواب شده بودم ، اما روزم رو با نوازش پیشی ها شروع کردم و یه انرژی گرفتم ، خندیدم و قربون صدقه اون پیشی که بیشتر دوس دارم شدم و پا شدم رفتم پای کارهای هر روز .

تا وسایل کارم پهن کنم ، معلوم شد که امروز هم  من باید آشپزی کنم ، با خنده به مامانم گفتم مامان سه روز پشت هم دارید منو تو آشپزخونه گیر میکنید خندهههههههه.

پلوعدس با برنج چمپا ، عطرش کل خونه رو گرفته و آدم رو مست میکنه . من بار اول برنج ایرانی میپزم حقیقتش.  قبلش هم چندتا سرچ کردم که از آنچه بلدم مطمئن تر بشم و کارم خراب نشه .

مراحل اولیه رو انجام دادم و هی رفتم و اومدم پای تابلو . موسیقی تو گوشم پخش میشه و آهنگ ها رو تکرار و گاهی دلم میخواد باشون بلند بلند بخونم یا تکونی بدم به بدنم ،  ولی فقط در خیالم میره اون چیزی که دل میخواد و منطق رد میکنه و یا حتی شرایط .

دیوونه خراباتی...

کمی نسبت به این تابلو دلسرد شده بودم با استادم حرف زدیم و انگیزه گرفتم و قوی ادامه دادم .


این هفته باید یه روز برم اون خیاط که گفتم و داستانش طولانی شد و حال تعریفش حتی ندارم .


دیشب کاری نداشتم ، البته باید این بار بشینم پای طراحی سوال .


پس چیزی نوشتم که جرات حرف زدن ازش ندارم پیش هرکسی ...  وصیت نامه .

از اونجایی که اوضاع کرونا خیلی بد و این روزا من خییییلی دلتنگ میشم و دل نازک و .... اشک ... دوس داشتم یه چیزایی بعد نبودنم مشخص بشه ،  بازماندگان گناه دارن نباید نسبت به متوفی بی تکلیف بمونن.  خواستم بار خودم و اونا رو سبک کنم .

با یکی از دوستام تو شهر حرف میزدم با خنده بش گفتم من وصیت نامه م هم نوشتم گفت دیوونه ، گفتم املاکم تقسیم کردم بعدا دعوا نشه سرشون کلییی خندیدیم.


کسی از فرداش خبر نداره ، باید حواسمون جمع باشه.


چقدر دلم میخواد پایان کرونا رو ببینم و بغل کنم و ببوسم عزیزانم رو .

از اینکه برای بغل کردن همدیگه باید با ترس و رودرواسی بگیم ،  اجازه دارم بغلت کنننم؟ ؟؟ ناراحتم ..

اون روز دوست دوران بچگی م اومده بود ماهشهر،  دم در خونه سر زد . گفت ساره اجازه دارم بغلت کنم و مگه میشد نه بگم به دلی که اونقدر تنگ بود براش،  یک سال همدیگه رو ندیده بودیم از شروع کرونا .

خدایا خودت به داد برس ، دیگه وقتشه خودی نشون بدی دوست گرامی .


باید برم گوگل کنم ببینم ایموجی ها من چی شده که نمیتونم استفاده کنم ، چون ظاهرا کسی نتونست کمکی کنه . خیلی جاها تو نوشتن پست وبلاگ لازمم میشه ‌‌.

کاش حال عالی امروزم ادامه پیدا کنه ، امروز خیلی حالم خوبه . خودم تعجب کردم .


حال خوبم رو با کلی انرژی تقدیم وجودتون میکنم که این همه سال کنارم بودید تو غم و شادی.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 18:14 https://khunamun.blogsky.com/

سلاااااممممممم
چطوری ساره جان؟ خوبی؟
وای که چقدرررر دلم تنگ شده برای اون وقت‌ها که تازه وبلاگ نویسی رو شروع کرده بودیم و می‌نوشتیم.
من راستش اصلا حال نوشتن نداشتم این مدت و الان مجدد شروع کردم بنویسم!
میومدم پست‌هات رو می‌خوندم همیشه، در جریان همه چی قرار دارم
ولی دست و دلم به نوشتن و کامنت گذاشتن نمیرفت.
انقدر این پستت خوب بود و پر از انرژی مثبت که حال من رو واقعا خوب کرد بعد خوندنش و لبخند به لبم آورد :)
عزیز دلمی دوست خوبم.
راستیییییی خیلی خیلی زیاد پیشرفت کردی تو نقاشی و الان یک استاد ماهر هستی برای خودت. عاشقتم استا جون هنرمند

سلااااام زهرا جان خوبی عزیزم. وای چقدر اومدم وبلاگت کامنت هم گذاشتم میدیدم تایید نکردی و پست هم نذاشتی دیگه نیومدم گفتم حتما حس نوشتن نداری دیگه
چه خبرااااا
آره دیگه منم مشغولم . مرسی از محبتت و کامنت خوبت
قربونت عزیزم
پس باید بیام خونه ت ببینم چه خبره

تیلوتیلو دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 11:48 https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر که حال دلت خوبه
خدا را شکر که پر انرژی هستی
خدا را شکر که مثل همیشه اینقدر قوی و پر انگیزه ای
ساره جانم گاهی گوشه های دنج آشپزخونه و اتاق با همون آهنگ قر بده
آروم آروم میبینی که میتونی وسط حیاط هم قر بدی
آروم آروم بقیه هم توی خونه هوس میکنن اینکارو تست کنن
کی گفته باید خجالت بکشی
در ضمن به نظرم حرفای ناامید کننده را از خودت دور کن
تو برای زندگی داری میجنگی و هر روز قوی و قوی تر میشی
من که منتظرم از روزهای بعد کرونا و اون کافه رفتنا و خوش گذرونی های یواشکی با دوستات بگی
از صبحونه های هیجان انگیز
خریدای خوب
خیاطی رفتنای تند تند
نگران هیچی نباش
تو بهترین خودتی...

مرسی عزیزم ممنونم بابت کامنت خوبت . آقا هسسست نمیتونم قر بدم خندهههههههه
انشاالله برمیگردیم به همه اون روزها
همه مون سالم باشیم و ببینیم و تجربه کنیم و عشق بورزیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد