اسفندونه

ترجمه دیشب بالاخره تموم شد شکر خدا .

مدلی که دستمه خیلی از مدل قبلی پرکارتره و کند پیش میره. 

دیروز از روز قبل یعنی جمعه بخاطر بدخوابی ها و سر و صداهای خونه نتونسته بودم هربار ، راحت بخوابم . به حدی که از عصبانیت درون خودم کلی خواستم هرچه زودتر این شرایط بدبختی تموم بشه . اصلا سرحال نبود به حدی که طراحی رو دست نزدم .

به جاش نشستم پای ترجمه و البته قبلش لباس اتو زدم .

امسال خونه ما انگار خبری از خونه تکونی نیس . چون واقعا هم من هم مامانم دیگه توان جابجایی و آویزون شدن به در و دیوار و کابینت رو نداریم . ولی باید حداقل خرد خرد یه کاری کنیم نمیشه بمونه .

حرف کارگر رو هم نزنید که تو مرام خونه ما نیس که نیس . اگه آقا نبود من کار به حرف مامانم هم نداشتم خودم کسی رو میاوردم.

امسال کلاسامون قبل عید تموم نمیشه ولی من گفتم حقوقم رو قبل عید میخوام ، حتی اگه خریدی نداشته باشم ، که ندارم ...

خواهرم میگه تو خرید کن من کیف کنم ، میگم خواهر اون روز هم من بخاطر کیف تو رفتم با خندهههه ،  و کلی خرج افتاد رو دستم ، دیگه نمیتونم بیشتر خوشحالت کنم چون هرچه داشتم رو خرج کردم ،  اونم میخنده .

کاش میتونستم این تابلو رو تا ۱۵ روز دیگه تموم کنم اما فکر نکنم بشه ،  انگار قصه سر دراز داره .

دوس دارم صبح آزاد بشم از طراحی که همین خرده تمیزکاری ها رو بدون فشار و نگرانی انجام بدم . بازار که فکر نمیکنم دیگه برم مگه به اجبار شاید یک بار .

ولی کلا دوس دارم آخرای سال رو به کمی بیخیالی و تنبلی دم صبح سر کنم .

مردم بسکه هی زرنگ بودم و هیچی به هیچی.

اسفند ماه رو باید فقط رفت بازار که خب امسال نمیشه .

اما میشه از هواش با کمترین روزنه ها استفاده کرد و لذت برد.

من اسفند رو دوس دارم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
عابر یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 23:18

اسفندم تو رو دوست داره
خوش بچرخه چرخ فلک برات

مرسی عابر کوچه خیال من

رها یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 22:21

خونه تکونی بیخیال به کارهای هنری خودت برس تا دوباره دستت درد نگیره

رها جونم مرسی . حالا اگگگگگهههه بتونم یه کوچولو تمیز کنم خوبه

ریحانه یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 14:47

تو بهترینی عزیز دلم.

میگم توی اینستات تبلیغات بزار که مردم برای کادو عید بیان عکس عزیزانشون را بدن سیاه قلم بزنی.

مرسی عزیزم محبت داری
نمیتونم زود زود این کارو کنم میترسم فالوورها بپرن خندهههه
ولی هفته ای یه بار گذاشتم هرچند که میدونم کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد