همرفیق

تو برنامه همرفیق از مهمان برنامه پرسیدن همرفیق شما کیه ؟


همرفیق خوانندگان خوب من کیه ؟؟؟ دوس داشتید تو کامنت یه کوچولو ازش بنویسید برام .


من خودم دوستای خوب زیاد دارم . یعنی شاید از هرکسی بپرسی چندتا دوس داری که بتونی رو دوستی شون و معرفت و صداقت شون حساب کنی ؟ بگه دو تا یا سه تا .

حالا شایدم بیشتر ، من آمار اجتماعی ندارم .

دوستای من که خیلی خوبن هم حقیقی ها هم مجازی ها. 

سه تا دوست تو زندگی م دارم ، دو تا حقیقی و یه مجازی .

یکی که از بچگی با هم بزرگ شدیم و با همه فاصله ای که حالا بخاطر دور شدن و دیر به دیر شدن دیدارها پیش میاد ، هنوزم از ریشه قوی و محکمه .

یکی که پر محبت و با احساس ، ولی کمتر از اون دو تا با هم صمیمی هستیم ولی برای دوستی مون جور خاصی ارزش قائلیم. 

و اون دوستی که میتونم به جرات بگم همرفیق منه . اختلاف نظر و سلیقه هم داشتیم و این اختلاف بخشی از همه رابطه های خوبه.  ولی این دوستم حس میکنم اون ویژگی های همرفیق بودن رو به شکل پررنگ تری داره . طوری که هرجا حس کنم کم آوردم و تنهام ، جایی که پشتم خالی میشه ، جایی که مشکل پرداخت یا هر نوع مشکل مالی داشته باشم ،تنها کسی که میتونم روش حساب کنم این دوستمه . به هیچ کس دیگه روم نمیشه بگم چی میخوام و چمه ، اما با ایشون راحتم . و واقعا خدا رو برای داشتنش سپاسگزارم. 

امیدوارم دوستی هام همیشگی و رفاقت هام ماندگار باشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
فرساد شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 20:52

سلام خوب هستید
یار قدیمی، اون قدیما هم رفیق واقعی بود ، soulmate ، یک روح در دو تن بودیم
بزرگ ترین گذشت ها را در همراهی هم می کردیم و از ایثار کردن برای هم لذت میبردیم ....،
اما روزگار یار قدیمی منو الان به یک همکار معامله گر تبدیل کرده که .....

در ۴۰ سالگی به این نتیجه رسیدم از معاشرت با دوستان و دوستان از گروه های مخالف، با حفظ فاصله مناسب لذت ببرم

سلام بر شما
میشه از کلمات تون حس تون رو درک کرد و افسوسی که میخورید.
گاهی واقعا آدم با اون رابطه ها میشکنه وقتی از اون اوج به افت میان.
کاش راهی برای ترمیم شون بود که مطمئنا شما بررسی کردید
اما با جمله آخرتون هم خیلی موافقم

عابر جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 21:10

من دوست زیاد دارم ولی دو نفر هستن که به یکیشون میگم رفیق به یکیشون میگم دوستِ جان . اون دوستِ جان میتونم برم باهاش قتل هم انجام بدم

چقدر خوبه بخدا که چنین دوستی داشته باشی. دوستی تون پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد