بریم برای سفارش سوم

هنوز مامان اینا نیومدن خونه...



من تونستم سفارش دوم رو امروز قبل ناهار تموم کنم . دیشب تا ۱ داشتم روش کار میکردم .

وقتی میشینم پای کار واقعا گذر زمان رو حس نمیکنم . و تا یک شب هم که بیدار بودم ، هنوز خوابم نمیومد ولی گفتم فکر فردا و اون همه کار و صبح زود بیدار شدن باش .

امروز دیگه ناهار نپختم،  چون واقعا نمیدونم چی بپزم که هر دو داداش بخورن و ایراد نگیرن . از بیرون کباب آوردیم .

باید سفارش رو بسته بندی کنم امشب که فردا بفرستم بره. 

همین امشب هم سفارش سوم رو که ثبت شده استارت بزنم.  اگه عصر پلات آماده بشه ، شب کار میکنم . اگه نه باید فردا برم دنبالش . ولی نمیخوام زمانم بسوزه به شب کاری ها عادت کردم . از ۲ بهمن هر شب تا ۱۲ و ۱ شب دارم کار میکنم و لذت میبرم.  و خیلی جلو افتادم .

فکر ناهار فردا هستم بازم . بدترین قسمت آشپزی همین انتخاب نوع غذاست،  مخصوصا اگه همه چی نخورن .

باید امشب تکلیف ناهار فردا معلوم کنم که معطل نشم و زمانم هدر نره و انرژی اتلاف نشه .

پیش به سوی سفارش سوم .

خدایا شکرت .

نظرات 7 + ارسال نظر
فرساد سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 12:28

سلام
خیلی عالیه تمام مشتری ها را بپذیر و باصبوری کارهای با کیفیت و هنری تولید کن و با مشتری مداری برای خودت برند سازی کن
الان شما ابتدای اتوبان موفقیت هستید
برات بهترین ها را آرزو میکنم

سلام ممنون
بله حتما همه تلاشم رو میکنم بهترین کار رو بدم چون کیفیت کار باعث جذب و معرفی میشه
ممنونم
شما هم سالم و موفق باشید

کتایون دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 13:43

چه خوب...چه خوب....چه خوب...خیلی عالیه...بهتر ازاین نمیشه...دست جیغ هورا
هزار ماشالله بهت

ممنونم کتایون عزیزم

هاله دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 13:37

واقعا خدا رو شکر الهی روزهای بهتری هم برسن برات (هنوز تو فکر اون اتوبوسه هستم ها)

اتوبوس گفتی کل صورتم خنده شد
فکرررر کن وای چی میشه

نیلو2 دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 10:07

سلام خداروشکر خیلی خوشحالم براتون.

ممنونم لطف و محبت زیادی دارید عزیزم

تیلوتیلو دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 09:03 https://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوشحالم عزیزدلم که اینطوری پر انرژی داری پیش میری
الحمدلله

مرسی عزیزم

سمانه یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 23:35 https://weronika.blogsky.com/

با آرزوی بهترینها

ممنونم

ریحانه یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 22:01

چقدررررر خوشحال میشم از شنیدن سفارش ها. الهی شکر. الهی شکر و الهی شکرر

مرسی عزیزم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد