تنها و بیشمار کار

الان تو آشپزخونه ایستادم یه دستم به آشپزی ، گفتم از فرصت استفاده کنم پست جدید بذارم .

مامانم اینا رفتن آبادان و همه کارای خونه افتاد با من .

دیروز عصر رفتن برای عیادت ..

شب اومدم خونه تا کی گیر شام و سرویس دهی بودم .

بعدش تازه نشستم سفارش آماده شده رو بسته بندی کردم . امروز دادم آژانس برد به آدرس . مشتری کلی ذوق کرد و تشکر و خوشحالی .

از ساعت ۶:۳۰ هم که بیدار شدم صبونه و جمع و جور کردن رختخواب ها و کارای خواهر برادرم . خونه رو جارو زدم و گردگیری. و مقدمات ناهار رو گذاشتم .

و لابلای همین کارا ، سفارش جدید رو استارت زدم ‌.‌ برای این سفارش هم تا آخر هفته به خودم زمان دادم .

این تموم بشه یکی دیگه باید تا روز مرد آماده کنم و پولش هم پرداخت و ثبت سفارش شده .

پر از هیجانم و شور .

آدرنالین زیادی که بد نیس هااا ... خندهههههههه

یکی بیاد بگه مشکل ایموجی های من چیه ..‌.


یکی دو نفری هم فعلا تو رزرو هستن تا ببینم چه میشه . همش از خدا میخوام کمکم کنه و کم نیارم و شرمنده نشم .

بهرحال الان بخاطر ولنتاین و بعدش روز مرد و عید ، سرم شلوغ میشه و فصل کار رو نباید از دست بدم . چون همیشگی نیس ... البته امیدوارم همیشگی بشه .


راستی برای خودم اسفند دود کردم ... خندهههه

نگید خودشیفته ست هااا .

چون خیلی ها بم گفتن ‌..‌.


کامنت های پر محبت تون ، انرژی منو مضاعف میکنه .


نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 11:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

همیشگی میشه وقتی اینهمه انرژی و مهربونی پشتش هست...
تولدها و مناسبتها تمامی ندارن... نگران نباش...
وقتی خدا بخواد میشه...

انشاالله عزیزم

ریحانه جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 00:53

شادی و خوشحالی تو هممون را عمیقا شاد میکنه.
تو لایق بهترین هایی عزیزمممممممممم

مرسیییییی قربونت
شاد باشی با سلامتی و آرامش

فرساد پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 17:45

سلام
خدایا شکرت واقعا خوشحال شدم، من منتظر این پست های پر انرژی از یک خانم هنرمند ، مهربان، صبور و با پشتکار بودم
این استارت کار هست و من مطمئن هستم به زودی روزهای بزرگتری برای شما رقم میخوره
شادی و سلامتی شما مستدام باشه
با خبرهای خوب از پیشرفت ها یتان، دوستان تون خوشحال کنید

سلام‌
ممنونم
هنرمند واااای ممنون
شما هم‌سلامت باشید

ژاله پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 15:43

عزیزم خیلی کار خوبی کردی اسفند دود کردی.
دستات پرتوان باشه و خودت سالم باشی پرقدرت ادامه بدی تا...گالری خودتو بزنی.

مرسی ژاله جان عزیزم
شما هم سلامت باشید

تمشک پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 12:56 https://mahbubedelam.blogsky.com

ایول دختر خوب-همینه-همش نالیدن که فایده نداره-زندگی پره زا شور، پره از شعف، پره از عشق، پر از شادی
حسابی لذتش رو ببر از انجام کارهای خوشگلت ، به امید روزی که حساب های بانکیت جا نداشته باشن

ممنونم عزیزم
به امید خدا ...
حساب بانکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد