سفارش دوم ثبت شد

همین الان سفارش اول رو تموم کردم بچه‌ها.

از شنبه شروع کردم و هر روز صبح تقریبا از ۸:۳۰ گاهی هم زودتر تا ۱۲ و شب ها از حدودا ۱۰:۳۰ تا ۱۲ شب روش کار کردم .

کلی هم قبل و بعد و بین کار پا میشدم برای آشپزی و چند کار کوچک و درشت .

وقتی آدم انگیزه داشته باشه ، بیشتر تلاش میکنه و موتورش تندتر و قوی تر کار میکنه ، مثل الان من .

براش کاغذ و روبان مخصوص هم گرفتم که خوشکل بپیچم و تحویل بدم .

اون مشتری هم که گفته بودم ۱۰ روز فرصت بدید ، امروز خبرش کردم و سفارش رو ثبت کرد و هزینه پرداخت. 

و من خیلی خوشحال و شاکرم .

خیلی از این دست ها که هم پای من تو زندگی حرکت  و کار میکنن ، سپاسگزارم. امیدوارم اذیت شون نکنم و قدر بدونم .

انشاالله از فردا سفارش دوم رو استارت میزنم و تا ولنتاین هنوز وقت دارم .

من یک عدد ساره هستم که در پوست خود نمیگنجد ،



باید قوی پیش برم و محکم ...

امیدوارم یه روزی بتونم گالری م هم راه بندازم ، عالی میشه ..‌

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 08:47

سلام عزیز هنرمندم الهی از اسمان و زمین برایت سلامتی و شاد و عاقبت بخیری و پول بریزد البته چشم بد از عزیزم دور باد.ان شاالله

سلام عزیزم چقدر محبت دارید به من
من شرمنده میشم بخدا
الهی شما هم سالم و شاد و موفق باشید
قربان شما

رها چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 22:32

خیلی خوشحال شدم. موفق باشی

ممنونم عزیزم

ریحانه چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 19:04

عزیز دلممممم. یک دنیااااا برات خوشحالم. پاشم برم برات اسفند دود کنم

ماشالله به این دختر زرنگ و هنرمند. انشالله هرروز معروف تر بشی، کارهات عالی تر و پول کارهات هم گرون تر باشه

قربونت عزیزم
ممنونم ممنونم مرسی
آره دیگه اسفند لازم شدم خندهههههههه

عابر چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 13:34

خسته نباشی امیدوارم از پی هم تند تند سفارش ها بیاد خدا بهت توان مضاعف بده از پسشون بربیای

سلامت باشی عزیزم ممنونم
انشاالله

تیلوتیلو چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 12:02 https://meslehichkass.blogsky.com/

وای چقدر خوشحالم نازنینم
چقدر خوشحالم از این حس خوبت
از انرژیت
از اینکه اینهمه هنرمندی
به خودت فشار نیار اما هرچی میتونی با قدرت تر کار کن و از هنرت لذت ببر

مرسی تیله جوووونم قربونت
نمیدونم چی بگم دیگه.... خنده

سمانه چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 11:27 http://weronika.blogsky.com

برات خیلی خوشحالم ساره جانم

ممنونم سمانه عزیز . مرسیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد