همه تون عشقید

از همه تون ممنونم بابت تبریک هاتون

بابت خوشحالی ها و ذوق تون برای خوشحالی من ، واقعا لذت بردم

من عروس بشم شما چههههه میکنید  خندهههههههه

چرا من ایموجی نمیتونم بذارم آخه.


اون شب تا حدود ۲ شب از هیجان خوابم نبرد . صبح زود هم بیدار شدم .

تا دو روز بعد کلی دایرکت جواب دادم و فالوورهام از ۵۰۰ تا رسیده به بالای ۸۰۰ تا ، تا الان . استوری های خانم سالن دار رو اد استوری کردم و حدود ۳۰۰ تا بازدید داشتم ، واقعا کیف کردم . 

خیلی ها کار تا ولنتاین میخواستن ولی من که تازه شروع کردم و واقعا نمیدونستم چقدر سرعت دارم که کار عالی تحویل بدم . یکی ثبت شد و یکی تا ۱۰ روز دیگه منتظر میمونه . چند نفری هم گفتن خب تا عید . حالا این سفارش تموم بشه ببینم بقیه هنوز کار میخوان یا نه .

دیروز صبح لابلای کارهام تایم گذاشتم و استارت زدم ، دیشب از ۱۰:۳۰ تا ۱۲،:۳۰ روش کار کردم و امروز صبح هم ، تا اینجا خوب پیش رفتم و فکر کنم زودتر از حساب کتاب اولیه خودم تموم بشه .

باید کار عالی دربیاد .

استادم گفت کار پس نزن ، بگیر.

ولی باید زمان رو در نظر بگیرم و از هل حلیم نیافتم تو دیگ آش .

میخوام پیج هنری م که اینجا معرفی کرده بودم رو با پیج شخصی م یکی کنم . آدرس اینجا هم میذارم . شما به من خیلی نزدیک هستید و چیزی مخفی ندارم . البته پیج شخصی واقعا اونقدر هم شخصی نیس ولی خب ...

آدرسش هست @ssamo_1395

باید زمانم رو بیشتر و بیشتر مدیریت کنم . از تایم شب حتی یا شده یه ساعت ، ولی بشینم پای کار .

امیدوارم که پیش برم و مسیر ادامه داشته باشه .

مرسی از همه تون که عشقید.



نظرات 8 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 13:32

سلام
خیلی حس خوبی پشت این دو تا پست وجود داره، فکر کن باز هم خنده به لبام نشست.
فقط یه پیشنهاد اینکه ان شاءالله به امید خدا مشکلی پیش نمییاد، اما نرمش های مربوط به مچ دست رو توی کارهاتون بذارین.

سلام خورشید تابان و گرم زندگی
مرسی که به فکر سلامتی من هستی عزیزم
واقعا خوب گفتی این روزا دستم کمتر استراحت داره باید مراقب خودم باشم
انشاالله همیشه بخندی و سالم باشی

مهرو دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 08:00

سلام عزیزم
خیلی خوشحال شدم برات
روز به روز موفق تر از قبل باشی دختر پرتلاش
قطعا نتیجه زحمت هات رو خواهی دید. شک نکن

سلام مهرو جان
مهرو یعنی چهره همچو مهتاب
ممنونم عزیزم سلامت باشید شما هم و شاد و موفق

هاله یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 12:15

خواستگارا رو هم پس نزنی یه وقت خانمی

خندهههههههه
اگه خواستگار واقعا خواستگار باشه نه ردش نمیکنم...

تیلوتیلو یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 09:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

دقیقا هیجان توی کلماتت موج میزنه
انرژی خوب و شادی هم ..
و این حال دل من را خوب میکنه
الحمدلله...

ممنونم عزیزم

نیلو2 یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 07:57

سلام . موفقیت شما که حاصل تلاش های بسیار ستودنی شماست را تبریک میگم. به امید روزای طلایی برایتان

سلام ممنونم نیلو
شما هم سلامت باشید انشاالله

عابر شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 18:44

سلام. اتفاقا میخواستم بهت بگم یهو تعداد کامنتها هم زیاد شد .دیگه عروس بشی فکر نکنم کامنت گنجایش داشته باشه ما ها یه اتوبوس میگیریم میایم وسط عروسی موفق باشی دختر بدرخشی تو کارت

وای من از خد
امه همه شماها رو یه جا ببینم واقعا چیییی میییشه
مرسی عابر کوچه من

رابعه شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 18:10

ان شاالله به زودی ببینم یه گالری دار مشهور شدی .

انشاالله ممنونم عزیزم

فاطمه شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 16:44 http://Ttab.blogsky.com

مبارکت باشه عزیزم ازاولم کارات خیلی عالی بودن.ایشالله موفق باشی.قیمت روهم ازاستادت بپرس.یه وقت خیلی پایین قیمت ندی.یاخیلی بالادرحدکاراستادت

بله مشورت کردم با استادم برای قیمت ها
ممنونم از لطف تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد