تابلوم بالاخره امروز تموم شد ...

عکسش رو براتون میذارم . سفارش هم می پذیرم. 

خب مسلما مدل بعدی رو باید شروع کنم و به گفته استادم حداقل سه چهار تا تابلو باید کار کنم . من که دوس دارم ادامه بدم ولی مشکل اصلی جا و زمان کار هست .

نظرات 10 + ارسال نظر
Reyhane R جمعه 19 دی 1399 ساعت 17:29

چقدر زنده و زیبا (:

ممنونم عزیزم

مرجان جمعه 19 دی 1399 ساعت 01:22

چقد زیبا و بینظیره

مرسی عزیزم

زینب یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 19:24

خدایا حیرت کردم دختر تو فوق العاده ای! با اجازه هرجایی که بتونم معرفیت می کنم. بی اغراق یکی از بهترین هایی هستی که تا حالا دیدم.

ای جونم عزیزم زینب وااای مرسیییییی
ممنونم عشقی تو
بهترین خودتی

ژاله شنبه 13 دی 1399 ساعت 12:24

عزیزم فوق‌العادست. عالیه.
اگه یادت بود برام خیلی دعا کن.

ممنونم ژاله جان
حتما عزیزم حتما حتما
الهی حاجت روا بشی .

مریم جمعه 12 دی 1399 ساعت 13:48

سلام عسل افرین هزار افرین واقعا حرف نداره الهی خدا برایت بهترین ها را بخواهد:

ممنونم مریم جان عزیزم همچنین برای شما

رویا پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 23:26

دست مریزاد عالی محشر

مرسی ممنونم

هاله پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 11:48

Perfect

Thanks a lot

هدهد چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 23:34

خیییلی قشنگه..
خسته نباشید

مرسی عزیزم
سلامت باشید

عابر چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 23:19

آقااااااا نکن با ما اینکارو . چقدر عالی کشیدی چرااااا

سلام عابر عزیزم خوبی ؟ قربان شما . ممنون از نگاه زیبات

ریحانه چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 21:28

اوووووو اینا نگاه

ابعاد تابلو چهره معمولا چقدره و هزینه سفارش دادنش را هم بگو


ایشالله زودی منم دلم شاد شه و سرم فارق شه، بتونم به این مسایل بپردازم و هزینه کنم

الهی آمین که دلت زود زود شاد شه . الهی هزار آمین .
هزینه ها متفاوت .
والا استادم برای این تابلو قیمتی داده که نمیشه حرفش زد . این تابلو ۳ میلیون.
۵۰ در ۳۰ مثلا گفته ۳۵۰ تومن .
میگه بستگی به کار و کیفیت کار داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد