امروز یه روز فوق العاده ست

از تو رختخواب با این حس و حال خودمو بیدار کردم که امروز یه روز فوق العاده ست .

پا شدم کار خواهرم کردم و صبونه  تست جو و پنیر گردو خوردیم .  تست جو پایه ثابت صبونه منه چندین سال . به استثنای وقتایی که گیرم نیاد .

بعد گوشی رو چک کردم و دیدم از طرف شرکت ترجمه ای که چند وقته قراره با هم کار کنیم و درحال بررسی شرایط هستیم و یکی از خوانندگان و دوستان خوبم اینجا معرفی کرده ، چند تا پیام و فایل اومده بود که چک کردم . کار ترجمه ای نبود اما شرایط شروع کار رو توضیح داده بودن تا تو اولین فرصت کار بفرستن برام .

من کمی شاید بیشتر از کمی تو وورد و اکسل مشکل کارکردن دارم ولی باید یاد بگیرم .

لپ تاپ رو گذاشتم تو شارژ که جایی لازمم شد گیر برق نباشم .

میز کارم که از پودر و زغال، چرک شده بود رو با مایع و وایتکس تمییییز شستم . عین اولش شده کییییف کردم . هر یه مدت یه بار تمیزش میکنم. 

بعد باید بشینم پای طراحی و اتمام کار تو دست و شروع کار جدید ، البته بعد از انجام دادن بازم کار خواهرم .

ظهر هم کلاسام از امروز استارت میخورن و تدریس شروع میشه ، باید فول انرژی و با انگیزه بیشتر کارم رو شروع کنم .

یعنی میاد روزی که من اتاق دار بشم ؟؟؟

یا حتی خونه خودمو داشته باشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این سوال دومی برای خیلی از مردهای متاهل هم معجزه شده،  اما حداقل میتونم آرزو کنم ، آرزو کردن من ربطی به قیمت دلار نداره. 

یه مجسمه رو میزی یوگایی دارم که دوس داشتم تو اتاقم رو میز کارم همیشه جلو چشمم باشه ، اما همیشه تو تاریکی کمدم قایمش کردم .

خدایا من یه اتاق خواب شخصی برای خودم میخوام . زیر این درخواست منو امضا کنه ... خواهش میکنم .

من برم دیگه که کلی کار دارم .

روزتون فوق العاده باشه دوستان خوب من.

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 13 مهر 1399 ساعت 20:11

انشالله هر چه زودتر اینا برا اون آرزوهات بوداا

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد