همیشه سر کار

چقدر خوبه که آدم کار کنه و درآمد داشته باشه مخصوصا وقتی پشتوانه و حامی مالی نداشته باشه. من این چند ماه هیچ خرید تفریحی نداشتم . هرچی خریدم یا دارو بود یا بهداشتی یا وسیله کار ،  دریغ از یه جوراب . چون به خودم میگم الان شرایط مالی مناسب نیس . صبر کن این دوران بگذره.  حالا چند تا چیز دلم میخواد بخرم ، یه شلوار جذب قد 90 ، یه لیوان وارمر دار ، براش آرایشی برای کار طراحی م ، دوس دارم بخرم . دوس دارم برم دور بزنم تو بازار و خوراکی بخرم . اما اول بخاطر رعایت پول بعد گرما و کرونا ، پام حرکت نمیکنه که برم . باید اونقدر هزینه های جانبی رو کم و حذف کنم که تا شروع مجدد کار ، برای پرداخت هزینه کلاس طراحی م حداقل لنگ نشم . اون موقع که کار میکردم درسته ماهیانه حقوق نمیگرفتم ولی حداقل میدونستم که درآمدی دارم و پول میاد . شده حتی لازم بشه قرض کنم ولی میدونم درآمدی هست که بخوام بدهی رو پس بدم . اما حالا نه ...

این یعنی اینکه من تا آخر عمر همیشه باید دغدغه کار و درآمد زایی رو با خودم داشته باشم . البته همیشه از خدا میخوام عمرم اونقدر طولانی نشه که از این که هست لنگ تر بشم . اگه 40 سالگی حساب کنه که عالیه و بسیار سپاسگزارم ازش ولی بیشتر از اون میشه عذاب و خواری تو زندگی . خیلی سخت که نه کسی رو داشته باشی پشتت باشه و نه خودت توان رفتن داشته باشی ، پس نباید زیاد عمر کنی باید زود زود بری .

حالا هم با همین اوضاع به خودم میگم نگران نباش هرجا که اونقدر لنگ بشی خدا یه کاری میکنه . اما درست نیس که اول اونقدر لنگ بشم تا خدا یه کاری کنه . خدا باید همیشه کاری کنه . یه وقتایی نه از اجبار و حکمت ، بلکه برای لذت بردن من از زندگی . و این دوران همیشگی نیس ،  دوران کرونا رو میگم ،  خیلی هم شاید طول بکشه اما من بالاخره دوباره میرم سرکار. 

باور کنید انرژی های درونی م تقریبا به تحلیل رفته ،  شوق و ذوق تدریس با اون پول کم رو هم شاید دیگه نداشته باشم ،  اما راه دیگه ای ندارم برای بقا.  باید دعا کنم همین کار و پول کم برام بمونه.  شرایط فوق العاده سختیه. هیچ کس نمیتونه غیر از خودم حسش کنه ...

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 10:47 https://meslehichkass.blogsky.com/

کجای کاری دخترجان؟
خداوند هر روز یه سوپرایز شیرین برای بنده هاش کنار گذاشته
از فردای خودت خبر داری؟
چی تعیین تکلیف میکنی و این موهبت الهی را کوتاه آرزو میکنی؟؟؟؟ روزهای بینظیر و خوبی در راهن... امیدوار باش

قربونت واقعا کامنتت لبخند رو لبم جاری کرد با اون دختر جان گفتنت

زهرا.سین جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 11:41

سلام ساره جان
من گوشیم رو عوض کردم و حافظه ی واتس اپ پاک شده شما تو نداشتم.
میخواستم بدونم برای ترجمه صفحه ای چند میگیرین؟

سلام خوبی . من خطی 700 ترجمه میکنم قیمت تایپ هم جداگانه ست

رها پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 17:31

دختر هنرمندی مثل تو همیشه یه راهی برا پول درآوردن پیدا میکنه نگران نباش امیدوارم که کلاسای آنلاین زبانت هم شروع بشه و درآمدزایی بشه برات

ممنونم عزیزم انشاءالله امیدوارم درست بشه خدا کریمه

زینب پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 15:05

ای دختر بد این حرفها چیه شیطون یادت داده؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم زندگی تا 40 سالگی یا 140 سالگی بخوای نخوای میگذره. ماها هم روش تا یک حدی تاثیر میگذاریم نه بیشتر. البته به نظرم با توجه شرایطت کاملا حق داری حس کنی بی انرژی شدی. امیدوارم خدا زودی اون نشونه ای که بایدو برات بفرسته تا بدونی حالا حالاها جا برای خوشی تو زندگی هست.

سلام زینب جونم خوبی عزیزم. عمر باید با عزت باشع نه ذلت.
امیدوارم شما هم سلامت باشید و زندگی خوبی تجربه کنید

سمیرا پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 14:32

سلام عزیزم.ببخشیدا ولی جای اینکه سنتو بشمری بیا ی کاری کنیم ک کارت ایشالا سریعتر شروع شه آبجی جونم.جسارتمو ببخشا.ب خدا مثل خاهرمی. میگم من ی دوستی دارم میخاد تو یکی دو سال آینده آیلتس بده و بره اونور. فعلنه میخاد زبان عمومیشو یکم خوب کن. کلاس آنلاین میخاد،فقط یکم این بشر سختگیره،میگه ی جلسه بگیرم اگه با استاده اوکی بودم ادامه بدم. فعلنم بهم گفته ک هفته ای ی جلسه ۲ ساعته کلاس میخاد. عزیزم فعلن میخای ی جلسه رو باهاش شروع کنی؟ اگم هر کدم نخاستین ب ادامه هزینه اون جلسه پرداخت میشه. بعد شهریم گفت ک ازت بپرسم چقده،چون ی جا بهش خانومه گف ۲ ساعت کلاس آنلاین ۶۰. حالا ببینه تو هم چقد میگی ک بعد انتخاب کنه. و اینکه پسر هستا،مشکلی نیست؟ گفتم شاید شاگردات فقط میخای دختر باشن،نمیدونم.اگه دوست نداری عمومی کنی کامنتمو بگو ایمیل بزارم یا شماره ک صحبت کنیم. فیییدات

سمیرا جان مرسی از محبتت عزیزم. راستش من هنوز دارم شرایط کلاس مجازی زبان رو بررسی میکنم . یه سری اپ خاص و امکانات صوتی و تصویری با همون اپ ها و لپ تاپ باید بتونم اوکی کنم . و هرچی فکر میکنم چون اتاق ندارم اصلا نمیتونم کار کنم . اولش آدم فکر میکنه راحته اما حالا که پرس و جو کردم میبینم نه ... باید آمادگی بیشتری پیدا کنم . و شاگرد حساسیتش تو کلاس مجازی بیشتر میشه . خیلی ازت ممنونم. به ایشون بگو قیمت خوب بش دادن اگه استاد خوبی بوده فرصت رو از دست نده چون اینجا قیمت کمی بالاتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد