اوضاع خراب همه چی

سفارش چند تا قلمو و مقوا داده بودم و به زحمتی یه آشنا که تاکسی داشت رفت اهواز برام آورد.  حالا بسته رو باز میکنم میبینم مقوا چیزی نیس که من خواستم . چقدر صبح تا حالا حرص خوردم . اون همه معطلی و دین غریبه به گردنم و هماهنگی و پول که دادم ، هیچ به هیچ . سفارش مقوا از جاهای دورتر مثل تهران ، چالش داره . شاید تا برسه کج و کوله بشه . شاید چیزی نباشه که خواسته باشی . منم گفتم خب اهواز نزدیک زودتر میرسه هزینه پست زیادی هم نمیدم . حالا دستم موند تو پوست گردو . اونقدر ناراحت و عصبانی شدم که نگو . کار طراحی هم نکردم .

مقوام داره تموم میشه .

تو ماهشهر به چند جا زنگ زدم.  گفتن نداریم . یکی شون تازه گفت سفارش میدم تاهفته دیگه برسه . منم بعد سه هفته پرس و جو و در به دری تو اینستا ، حالا خودمو راضی کردم صبر کنم همین ماهشهری جنس جدید سفارش بده . حداقل اگرم هزینه اضافی بدم اما مقوا تو راه خراب نمیشه .

خیلی گیر کردم با این کرونا . اوضاع بیماری تو شهر خرابه . نمیتونم برای کارام برم بیرون . خسته شدم دیگه .


همون خواهر دوردونه آقا ، به زور خودش نگه داشته با اون همه آدم نیومده.  به مامانم میگه اگه شما اجازه بدید ما میومدیم.  ما یعنی 25 نفر .

آخه بگو مگه خبر از این وضع خراب کرونا نداری . میای ما رو هم مبتلا میکنی . چقدر خونسرد و بیخیالن این دو تا خواهر بزرگ من . یعنی این مدت زوری خودشو نگه داشتن .... هردو هم اسفند اومده بودن ناهار .

اون یکی دیگه  خواهرم میگه تو که الان درآمدی نداری ، چرا هزینه وسایل کار ، برا خودت میتراشی .

بخدا من هنوز دستم جلو کسی دراز نکردم .

من اگه پس انداز نداشتم و این همه سال کار نمیکردم،  اینا چی میگفتن و چه کار میکردن. 

احتمالا که کاری نمیکردن چون همیشه خودشون مینالن.  اما حتما از حرف هاشون تا حالا دیوونه م کرده بودن .

حالا خونه نشینی من هنوز باری نشده برای کسی . و اگه شده تا ته پس اندازم خرج بشه ، جلوشون نمیگم ندارم .

طراحی تو این روزها تنها سرگرمی منه . ولش کنم که دیگه باید برای خودم تو تیمارستان جا رزرو کنم .

داداشم هم که پول داد . گفتم این پول خیلی زیاد  و دیگه این کارو نکن . بش گفتم نمیخوام منو به دغدغه های زندگی ت اضافه کنی .

اما اون گفت :  تو دغدغه نیستی تو نفسی .

باور کنید عین همین جمله رو گفت . من میدونم که چقدر دوسم داره . حالا اختلاف نظر همیشه بین آدما هست . ولی خداییش داداشام خیلی منو دوس دارن و بیشتر خواهرها هوای منو داشتن .

نظرات 6 + ارسال نظر
کتایون پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 14:42

ببین تو دغدغه نیستی نفسی...!
خیلی زیبا بود...تازه من که خوندمش ؛ لذت بردم از خوندنش...این داداش نعمت بزرگی هست...واسه داشتنش خدارو شکر کن!

آره خیییییییلی جمله ش به دلم نشست و باورش کردم . مرتب دعاش میکنم . الهی برای همه خوب پیش بیاد

زینب یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 19:31

اتفاقا آدم باید برای هابی هاش یا همون سرگرمی خاص خودش در حد معقول هزینه کنه چون از اون کار به خصوص روح آدم جلا میگیره. خیلی ها کلی پول درمیارن ولی چون هابی شخصی ندارن لذتی هم نمی برن. در مورد شما که اینقدرم استعداد داری تو طراحی دیگه حرفشون خیلی بی انصافیه.

اصلا بدون سرگرمی و امید آدم نمیتونه تک شرایط سخت دووم بیاره
مرسی عزیزم از محبتت

فرساد یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 13:33

سلام
امروز با یکی از دوستان صحبت میکردم خانمش دنبال کلاس فشرده مکالمه زبان انگلیسی بود و من یاد شما افتادم

شما می توانید یک دوره فشرده مکالمه زبان انگلیسی آنلاین برای ایشان برگزار کنید؟

فقط زمان ایشان محدود هست، زمان مناسب برای شما و هزینه چقدر هست

ایشان دنبال ۲ یا ۳ جلسه آنلاین در هفته به صورت آموزش و مکالمه ۲۰ الی ۳۰ دقیقه می گردد

اگر دوست داشتید ایمیل بزنید

بله حتما

سمانه یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 08:34 http://weronika.blogsky.com

خدا حفظ کنه بردارتون
چقدر اینجور آدم ها حال آدم خوب می کنن

ممنونم سلامت باشی. آره اگه این آدما نبودن زندگی حیات وحش میشد

تیلوتیلو شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 17:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

خودت را اذیت نکن
آدمهایی که بی فکر حرف میزنن همیشه هستند
ما نباید خودمون را درگیر حرفهای بیخود کنیم
تو در هر شرایطی هوای دلت را داشته باش و بدون که داداشت با جون و دل برات پول ریخته و دیگه بهش نگو نریزه، اون این کار را برای دل خودش میکنه و کلی انرژی خوب میگیره از این کار
اگه در مورد مقوا حس کردی میتونم کمکت کنم حتما بهم بگو

من واقعا تنها چیزی که برام مونده الان همین طراحی . نمیخوام بذارمش کنار . اهمیت نمیدم به حرف شون . فقط واگویه کردم .
تا هفته دیگه منتظر میمونم ببینم اینجا میاد یا نه .
باور کن سه هفته خسته شدم از پرس و جو

زهرآ شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 16:54 http://asemanvaeshgh.blogsky.com

ساره‌عزیزم انشاالله به همه رویاهات دست پیدا کنی عزیزمممم چه داداشی خدا نگهدارشون باشه

سلام زهرا جان خوبی . مرسی عزیزم. تو هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد