زندگی پیش میره ...

امروز دلم میخواد بنویسم ولی تو ذهنم حرف نوشتنی ندارم . کارای امروز رو دیروز انجام دادم ، مثل جارو و حمام و لباس شستن،  چون امروز منتظر یه لایو آموزشی هستم که نمیخوام از دستش بدم . اولش خواستم تا ساعت 11 که لایو شروع میشه ، طراحی کنم . اما تو اتاق جا و شرایطم خیلی اوکی نبود . چون جمعه ست و داداشا هم خونه ن و تو اتاق پای تلویزیون نشستن . فعلا تا 11 بیکار میمونم .

داداشم 300 تومن پول به حسابم واریز کرد . واقعا فکر این مقدار رو نکرده بودم . کلی تشکر کردم و شرمنده شدم . هیچ کار ترجمه یا آموزشی گیرم نیومده.  تو ایتا و تلگرام از چند تا ادمین خواستم برام تبلیغ کارم رو بذارن.  بازم یه سری وسیله کار لازمم شد و مجبور شدم هزینه کنم . امیدوارم کار ترجمه بیاد تا دستم خالی خالی نشده . با اینکه تو خونه م ، ولی تو این مدت خرج هم داشتم و نمیشه گفت تو خونه نشینی باعث شده که خرجی نداشته باشم . بالاخره زمان که متوقف نشده و مصرف لوازم بهداشتی و یا نیاز به هر چیز دیگه ای هنوز ادامه داره .

ناراحت میشم از اونایی که زنگ که میزنن میگن ای وای پس حالا چکار میکنی ؟ چرا بیمه نیستی ؟ چرا بیمه  نکردی؟  بعد این همه سابقه حالا دستت خالی مونده! !!  یعنی عملا هیچ کاری برات نمیکنن اما نمکدون شون همیشه دست گرفتن بپاشن رو زخم ها . انگار میشد بیمه کنم و نکردم . حالا هم دستم جلو کسی دراز نکردم و هرکس میگه چکار میکنی . میگم ترجمه میگیرم و آموزش نقاشی و زبان.  اصلا پیش هیچ کدوم شون آه و ناله نکردم . خدا بزرگه حتما یه راهی پیدا میکنم . من هنرم دستمه و تخصص زبانی دارم . بی هنر و بی سواد و بی خاصیت نیستم . بلدم چطور تلاش کنم و راه های جدید رو پیدا کنم .

تا وقتی زندگی پیش میره منم پیش میرم .

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 09:21 https://meslehichkass.blogsky.com/

آفرین به این روحیه خوب
من همینطوری میشناسمت

قربونت

فرشته شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 02:40 http://femo.blogfa.com

تو بهترینی کارات فوق العاده ان مطمنم روز تو هم میرسه

ممنون فرشته جانم . امیدوارم. ...

نبکا جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 23:39

سلام.ببخشید نقاشی به بچه ها هم آموزش میدهید؟بچه های ۹ ساله.
و اینکه آیا از راه دور میشه نقاشی آموزش داد؟؟

سلام بله آموزش میدم . الان فقط آموزش مجازی میشه داشته باشم .

B l u e M a h y a جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 10:23 http://bluemahyastory.blogsky.com

Best wishes for u
:)

Thanks a bunch

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد