صبح تون بخیر

تعطیلی دیروز خواب بهتری داشتم . صبح ساعت 9 از جا با وحشت پریدم که وای ساعت 9 شده . بعد از کارای اولیه صبحگاهی،  نشستم پای طرح سوال. کار دیگه ای نکردم تا ناهار . بعد ناهار هم تونستم حدود 2 ساعت خواب خوبی کنم . عصر هم پای تلویزیون سر شد و بازم طراحی سوال . تا شام آماده کردم و خوردیم ، بعدش بازم گیر طراحی سوال بودم.  با اینکه خونه بودم اما ساعت 9.30 اونقدر حس خستگی داشتم که حوصله نقاشی تا ساعت 12 رو نداشتم . رفتم تو جام . و دو ساعتی طول کشید تا خوابم ببره. 

این هفته هر جلسه یوگا بخاطر به حد نصاب نرسیدن حضوری ها ، کنسل شد ، کلاس نقاشی سه شنبه هم که تعطیلی خورد . عملا کل هفته تق و لق شد برام و نتونستم رو کاری برنامه ریزی کنم .


هوا اینجا خیییلی سرد شده رسیده به 3 درجه . و من عاشق این همه سردی ام . کاش برف میومد و حجت بر من تموم میشد .

برای ما خیلی دیگه از سرما چیزی نمونده ، خیلی باشه تا آخر بهمن . چون تا یه هفته پیش هوای بهاری خنکی داشتیم که فکر کردیم عید یه ماه جلو افتاده . و بعدش باید تا 9 ماه گرما بکشیم .

امروز شاید اتاق دیگه ای رو شروع کنیم . اگه نه که من بازم میشنم پای کار .

نظرات 3 + ارسال نظر
عابر چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 17:20

امین حضور بورس لوازم خونگیِ تو تهران تقریبا پایین خیابون بهارستان اونورا

مرسی از اطلاع رسانی ت

تیام چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 10:09

سلام خانمم من خانم تیام هستم میتونید لطفا بگید امین حضور کجاست؟

سلام والا من تو شهرمون هنوز شعبه دفتری پیدا نکردم . ولی امین آشنا تو تهران و کرج شعبه دارن . خودم در حال تحقیق و پرس و جو هستم

تیلوتیلو چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 09:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر که تعطیلی خوبی بوده برات
امیدوارم سال متفاوتی پیش رو داشته باشی

ممنونم الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد