اولین کار حرفه ای مداد رنگی

اینم یه قدم تازه بود تو پیشرفت کاری من .

استادم هم خیلی این کار رو دوس داشت .

من مصمم تر از همیشه این کار دلی رو ادامه میدم .

نظرات 4 + ارسال نظر
قصه یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 03:16

سلام.
نقاشیتون خیلی قشنگه، تبریک میگم
من بعضی وقتا وبلاگ شما رو میخونم. تا حالا کامنت نذاشته بودم. بعضی وقتا بهتون فکر میکنم. امیدوارم یک روز خیلی خوشبخت بشید و به هر چیزی که میخواید برسید. من نماز نمیخونم، دلم میخواد شروع کنم. اگر شروع کردم شما رو هم دعا میکنم

سلام خوبی شما . خیلی ممنون که منو میخونید و حالا کامنت دادید . همچنین شما به هرچه میخوای برسی .
تو زمونه ای که همه دارن نماز رو کنار میذارن شما میخوای شروع کنی ، این یعنی الان ایمانت خیلی زیادتر از بقیه ست حتی من . ممنون عزیزم

Reyhane R شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 13:17

عابر جمعه 18 بهمن 1398 ساعت 09:12

آفرین خیلی قشنگ شده

مرسی

سمانه پنج‌شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 12:43 http://weronika.blogsky.com

خیلی زیباست
تبریک می گم بهت خانم

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد