نمیدونم گفته بودم یا نه ... که خونه تکونی رو از سخت ترین قسمت خونه شروع کردیم که هنوز توان و حوصله داریم . چون بعدا از بخش های دیگه خونه خیلی خسته میشدیم و این اتاق که خییلی کار داشت خوب تمیز نمیشد .

با یه حس و حال خوب تمیزکاری کردم و بیشتر کار با من بود .

امروز استاد نقاشی خیلی از کارم راضی بود کلی خستگی از تنم دراومد.


برای چندمین بار اعتراف میکنم که محبت بعضی آدم ها رو هییییییچ وقت نمیشه جبران کرد .  محبتی که درست به موقع بهت هدیه میشه . و من اونقدر شرمنده میشم که نمیدونم چطور جبران کنم. 


پیشی گاهی بمون سر میزنه.  خیلی لاغر شده .


راستی دیشب اون غذای خوشمزه رو درست کردم و خوردم . همه چیزش سالم بود ولی پنیرش مشکل کار بود که به خودم گفتم بعد چند ماه ، اشکالی نداره.  وقتی رفتم تره بار فروشی چون مدتها بود خرید نکرده بودم ، چقدر بم چسبید.  و برای خرید دو قلم رفته بودم اما با چند چیز خوشمزه مثل به و توت فرنگی دراومدم.  واقعا چیزاش تازه و درجه یک بود .

صبح هم یه بشقاب صبونه از اونایی که تو کافه میچینن،  برای خودم و خواهرم چیدم ، کلی ذوق زده شد . من از اینجور کارا لذت میبرم . دوس دارم سفره و میزی که میچینم یا ظرف غذایی که میذارم عین تابلو نقاشی باشه . 

راستش دلم میخواست عاشقانه تر بود و مخاطب خاصی روبروم مینشست و با هم صبونه میخوردیم.  حالا هم که خواهرانه بود و لذت بردیم . اون بیچاره که هیچ وقت کافه نمیره ، حداقل گاهی من این کارو کنم .


نظرات 8 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 08:59

نوش جونت. موقع خونه تکونی فکر دستت باش لطفا.

ممنونم بسیار سعی میکنم حواسم باشه

فرشته پنج‌شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 08:09 http://femo.blogfa.com

افرین به اراده ات
خونه تکونی خونه قدیمی خیلی سخته اخرش هم نتیجه اش خوب نمیشه ولی باید انجام داد
به نظر من عید وخونه تکونی ودید بازدید باید جمع بشه والاه

برا جمع شدنش بات موافقم. من دوسش ندارم پر از وظیفه های اجباری و محبت های ظاهری و آبکی .
فقط یه رسمی ادا میشه

محسن چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 21:27

یه بار دیگه جوابی که به کامنت من دادی بخون بعد یکم به زندگی فکر کن.
...مجبوووووریم خودمون "مقید کنیم" و "هلاک کنیم" چون دیگه بیشتر از اونش زشت میشه "جلو هرکی میاد خونه مون".
برای زشتی و قشنگی از نظر دیگران خودتونو هلاک میکنید فقط :(
لعنت به خانواده و لعنت به فامیل و لعنت به فرهنگ ما ایرانیا

چرا اینقدر عصبانی میشی آقا . تعریف زندگی خیلی متغیره برای هرکسی بر اساس تجربیاتش تعریف پیدا میکنه .
من به شخصه دوس دارم همیشه و ریز ریز تمیزکاری کنم نه یه باره و به سختی . واقعا تو خونه ما هر دوش به سختی میشه .
فقط بخاطر دیگران هم نیس . آدم دیگه خودش بدش میاد . هرچیزی که تو یه حالت بمونه کثیف میشه یا حتی بوی نا میگیره . عید بهونه میشه که یه تکونی به خونه و خودمون بدیم وگرنه تمیزی باید همیشگی باشه . وقتی دورت تمیز باشه حالت هم بهتر میشه .
برای مردها خیلی اهمیتی نداره . البته این هم کلی نیس . بعضی از مردا سر تمیز نبودن به زن شون گیر میدن .

زهرآ چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 15:24 http://‌asemanvaeshgh.blogsky.com

سلام عزیزم
خدا قوت بخاطر خونه تکونی و افرین به شما خانوم هنرمند
چه صبحانه ایواقعا میشه خودمون اینجوری خودمون را تحویل بگیریمااا

تیلوتیلو چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 15:10 https://meslehichkass.blogsky.com/


به به
نوش جونتون

ممنونم عزیزم

ریحانه چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 14:26

گلم میشه توی واتساپ بهم پیغام بدی؟ کار واجبت دارم و نمیدونم چرا شمارت رو پیدا نمیکنم!!!

خطاب به آقا محسن: خیلی چرکی. قشنگ معلومه دست به سیاه سفید نمیزنی. خجالت بکش. پاشو یخده اتاقت رو مرتب کن. طاعون همین طوری شیوع پیدا کردا.

چشم خانمی

سمانه چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 09:53 http://weronika.blogsky.com

چ صبحونه خوشگل و زیبایی به به، هوس کردم

حتما برای خودت آماده کن حتی اگه هیچ وقت دوباره حوصله ت نشه تکرارش کنی ولی یه بار از خودت پذیرایی کن

محسن سه‌شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 22:45

یعنی از الان شروع کردین برای عید خونه تکونی؟!!!
واجبه؟ اصن خونه تکونی نکنین طوری میشه؟ حالا امسال امتحان کن اصن دس به هیچی نزنین کمدا رو الکی نریزین بیرون از در و دیوار بالا نرین خواهید دید سال تحویل میشه مثل همیشه :|

آره سال تحویل میشه . اما ما چون کل سال فقط سطحی تمیز میکنیم و خونه قدیمیه خیلی کثیف میشه دیگه سالی یه بار مجبوووووریم خودمون مقید کنیم و هلاک کنیم چون دیگه بیشتر از اونش زشت میشه جلو هرکی میاد خونه مون .
اگه خونه خودم بود ماهی یه بار یه نفر می آوردم تمیز کنه که خونه م کل سال برق بزنه نه اینکه عید تا عید بمونه بعدش پدرم دربیاد تا کمی تمیز بشه .
اگرم من نخوام حریف مامانم نمیشم هرچند که خودشم داغون ولی نمیشه تمیز نکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد