چقدر من امروز هوس خوراکی کردم . دچار ولع شدم . چرا اینجوری شدم .

دلم چند نمونه شیرینی میخواد .

سیب زمینی سرخ کرده رستورانی .

و یه دستور پخت خوشمزه دارم که دیدمش دلم آب افتاد . اگه تونستم تو اولین فرصت درست میکنم من و خواهرم بخوریم . 

از بس چند ماه خیلی اینجور چیزها رو کم کردم . انگار حالا یه دفعه  بدنم گرسنه شد .

دلم یه صبونه تو کافه میخواد . یعنی الان من میتونم دنیا رو بخورم .

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 08:10 http://femo.blogfa.com

ما میگیم استخونم گرسنه اش شده نوش جانت

جدی ؟؟؟ مرسی

زینب دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 23:05

عزیزم این کامنت یکم خلانه است اگه دوست نداری تاییدش نکن ولی 11 روز دیگه ولنتاینه. بگرد دستور صبحونه های خوب و خوشمزه رو پیدا کن این هفته خیلی کیف میده چون میخوای یک کاری واسه خوب کردن دلت خودت بکنی بعد اون روز صبحو برای خودت یک سینی مفصل بگیر با صبحونه دلخواهت و خودتو حسابی تحویل بگیر.

اتفاقا امروز میخوام چنین صبونه ای بچینم . انگار تله پاتی شده بین نیت تو و فکر من .

تیلوتیلو دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 12:46 https://meslehichkass.blogsky.com/


نوش جانت
از خوردنی های هیجان انگیز لذت ببر
از هرچیزی که هوس میکنی بخور
این دنیا با این همه رنگ و طعم و بو هست که زیبا میشه

واقعا راست میگی من همیشه میگم هیچی غیر شکمم بام نمیبرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد