تصمیم گیری هام تو همه چیز سخت شده

امروز مربی یوگا قبلی م اومد دم در خونه که چرا رفتی دیگه نیومدی . کلی حرف زدیم راجب شرایط اخیرم . و گفتم شاید از سال دیگه دوباره بیام همون جا . گفت تایم کلاس رو مرتب و منظم تر کردم و خیلی خواست که برگردم . منم گفتم شاید این دو ماه آخر سال فعلا جای دیگه ای برم و انشاءالله سال جدید برگردم.  اونم گفت خوب کاری میکنی برو و خودت تصمیم بگیر .

تو این سالن جدید ، هنوز مربی حتی اسم منو نپرسیده.  ارتباط معنوی بالایی برقرار نکردیم.  ورزشش هم اونقدر که با اون مربی عمق و حال میداد ، نمیده . مهمترین امتیازش هزینه پایینشه.  راستش قبل از اینکه مربی امروز بیاد  . داشتم تفاوت ها رو میفهمیدم.  درسته هزینه ش کمتر اما حسش پایین . من قبلا هم گفته بودم که مربی یوگام کارش عالیه فقط نظمش مشکل داره . ولی حالا میبینم چه فایده کلاسی برم که هزینه ش کم باشه ولی دریافت درونی ش پایین باشه .

تو یه چیزایی تا خود آدم نره نمیتونه بگه کدوم بهتره. 

فقط خدا کنه شهریه رو سال جدید زیاد نکنه . میرم همون 100 رو میدم ولی حداقل واقعا استفاده میبرم .


نظرات 2 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 23:03

خوشحالم یه فعالیتی هست که واقعا بهت کمک می کنه. من که هی یوگا رو پشت گوش میندازم اصولا ناامیدم که چیزی بتونه حالمو خوب کنه.
عروسی پیش خانمتون مبارک

ممنونم عزیزم. شروع کردن هرکاری فقط سخته ولی ادامه دادنش هدفمند و لذت بخش میشه . برو یوگا ثبت نام کن بهترین ورزشه. ناامیدی شده بخش اعظم زندگی ما . من با این ریز ریز کارا خودمو خوش کردم
برای پیشی ممنونم. گاهی بمون سر میزنه .

تیلوتیلو شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 17:26 https://meslehichkass.blogsky.com/

برو همون جایی که حال دلت را بهتر و بهتر میکنه

آره احتمالا سال جدید برگردم همون جای قبلی م . مربی م شاید بی نظم باسه اما کار بلده و بدن و مشکلات منو خوب میشناسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد