محبت بعضی هاتون جبران پذیر نیست

روزهام تند و تند میگذره.  خدا را شکر وقتم پر .  کلاس نقاشی هنرجوم رو هفته ای دو جلسه قبل از شروع کلاسم زودتر میرم .  صبح ها که زود بیدار میشم . حالا چه صبح کلاس داشته باشم چه نه ، خوابم ظهرم هم کامل نیس  . تا میام بخوابم دوباره 3.30 شده و باید  آماده  رفتن بشم . اگرم خصوصی داشته باشم که باید از 3 بلند شم . شب هم تقریبا تا 12 بیدارم .

امروز صبح هم بعد باشگاه کلاس خصوصی داشتم و رفتم . کلا وقت خالی ندارم . درحال فعالیت و کار . دیروز برای یه کار بانکی خواهرم رفتم بانک و طبق معمول گیرهای قانونی و قانونمند شدن بی وقت رئیس بانک ، اعصابم خودکرده ، اشکم درآوردن.  ولی کارمون انجام ندادن . حالا شانس ما همه قانونمند میشن . 

خیلی وقت نمیکنم اینجا بیام  . فردا هم کلی کار دارم .  باید یه سری ویدیو طراحی مرتب کنم .  نمونه سوال که شده خوراک هفتگی .

حس کردم خیلی حرف دارم اما الان همش پرید .


هیچ وقت نمیتونم وجودتون کنار خودم رو جبران کنم و زبونم از تشکر قاصر . ممنون که هستید .

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 15 آذر 1398 ساعت 01:07

ایشالله همیشه به شادی باشی. مواظب سلامت جسمیت هم باش. خواب کافی بسیار مهمه.

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد