هنرجوی کوچک من

هنرجوی کوچولوی من 3/5 ساله ست . همون دختر همکارم .  جلسه اول رو پنجشنبه برگزار کردم . وقتی منو دید با دو پرید تو بغلم . قبلا چند بار تو آموزشگاه دیده بودمش و از اونجایی که بچه ها رو خیلی دوس دارم ، تونسته بودم رابطه خیلی خوبی باش برقرار کنم . البته اون موقع حتی قرار نبود هنرجوی من بشه . امروز جلسه دوم رو رفتم . مامانش نقاشی جدیدش رو نشون داد و کلی ذوق کرده بود از تغییر سبک نقاشیش.  میگفت باورم نمیشه تو یه جلسه اینقدر تغییر مثبت داشته . البته امروز کمی بازیگوشی کرد . همسر همکارم نبود منم مجبور شدم حتی باش کمی قایم موشک بازی کنم که بیاد بشینه پای کار . باید براش جایزه های کوچیک هم بخرم . اون چون اولین هنرجوی من فعلا باید خیلی صبوری کنم و راه های علاقه مند سازی رو پیدا کنم .

کاش موفق بشم . کاش یه روزی بیاد که به همه چیز برسم .

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 08:13 http://femo.blogfa.com

وای چه کوچولو باید کلی بازی کنی باااش تا راه بیاد باهات
مطمنم تو بهترین معلم ودوست میشی براش
برات بهترین ها رو آرزو میکنم

ممنونم فرشته جان. آره قلقش سخته

تیلوتیلو سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 08:58 https://meslehichkass.blogsky.com/

موفق میشی
تو با قلب مهربونت میتونی هرکاری را که بخوای به بهترین شکل ممکن انجام بدی
میبینم روزی را که یه آموزشگاه برای خودت زدی و کلی آدم هم از کنار این کار قشنگت دارن بهره میبرن

ممنونم عزیزم کااااش

سمانه سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 07:58 http://weronika.blogsky.com

قطعا موفق می شی و به همه خواستههات می رسی خانم

مرسی عزیزم

ان شا ء الله روزای خوب شما هم میاد. موفق تر باشید

انشاءالله

صوفی دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت 21:53

بچه ها همیشه به آدم انرژی مثبت میدن ...‌
اون روزی رو میبینم که کلاسهای شلوغ برگزار میکنی و وقت سرخاروندن نداری

وااای چه خوب میشه اونموقع. ممنون

ملت بلاگ دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت 21:34 https://v.ht/DDqCj

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد