پاییزی دیگر

دیروز از صبح بلند شدم کلیییی کار داشتم . بعد از صبونه و کار خواهرم . شروع کردم به جارو زدن و گردگیری.  رسیدم به آشپزخانه و یخچال و فریزر رو که رو هفته ست ، ماما مینالید کثیفه،  از بالا تا پایین تمیز کردم . دستم هلاک شد . بقیه خونه رو جارو زدم و رفتم تو حیاط، کلی لباس شستم ، پتو مسافرتی خواهرم شستم و رفتم تو حمام ، دیگه دستام جون نداشتن.  دراومدم باز بقیه لباسا شستم . تا اومدم داخل یه رب به 12 بود.  رسیدم به بساط ناهار و کاراش.  بعد هم نماز و هرکاری کردم درست خوابم نبرد . یه نمونه سوال طرح کردم . دوباره بلند شدم و چشم برهم زدنی غروب شد . بعد نماز ، کلاس خصوصی دختر همسایه رو داشتم . بعدم یه شام مختصر.  حدود 12 هم خوابیدم . صبح امروز 7 صبح بیدار شدم.  صبونه و اتوی لباس داشتم و بعد نشستم پای زدن طرح اولیه  مدل جدیدی که تو دستمه.  هنوزم کار دارم .

دیروز وارد 38 سالگی م شدم . خبر خاصی در این مورد نبود . خواهر برادرم بم پول دادن . و ممنونم ازشون.  هرچند که به زور گرفتم . یه پاییز دیگه رو رد کردم . و هنوز چشمم و دلم تو آرزوی رسیدن هست .

نظرات 14 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 22:31 http://femo.blogfa.com

مبارک باشه گلم
انشالله صدساله شی

ممنونم عزیزم

خورشید یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 20:39

سلام
به به تولدتون مبارک باشه
ان شاءالله عمرتون پرخیر و برکت
البته که من هم آذر ماهی هستم، متولد شده در یک سحر برفی

سلام. جدی ؟ تولد شما هم مبارک باشه عزیزم. خورشید همیشه گرم حتی تو برف

ریحانه یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 12:43

مرسی گلم. آذرماهی ها خیلی گلن :*******************
با فیلترشکن بازش کن خودت میفهمی چی به چیه. باحاله

قربونت گلی. تو اینستا دیدم راجب چی بوده اما هنوز نتونستم امضا کنم. تا فیلترشکن نصب کنم پس . بوس

ریحانه یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 10:00

https://www.change.org/p/%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%A8-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%86%DB%8C%D9%90-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A7%D9%87-%DB%B9%DB%B8?signed=true
سلام گلم. این رو دوست داشتی امضا کن. خواستی هم یه پست بزار که خوانندگانت هم ببینن و امضا کنن.

چی هست چطوری امضا کنم . نتونستم بازش کنم

ریحانه یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 01:06

تولدت حسااابی مبارک عزیزم‌:**** تولد منم یک آذر بود. پس هم ماهی هستیم ؛)

جدی عزیزم؟ پس تولدت مبارک دختر آذری

فرساد شنبه 9 آذر 1398 ساعت 21:16

سلام تولدتون مبارک
چقدر خوبه، به زندگی تون نگاه کنید
هر روز مفید هست، هر روز فعالیت میکنید
شاید از تعداد زیادی خانم های همسن شما که شاغل نیستند، بپرسند طول روز را چکار کردید
بگن از بیکاری خسته شدم، حوصله ام سر رفت و یا همش توی اینستاگرام و تلگرام بودم ، یا با تلفن صحبت کردم.....
کتاب شکر گزاری بخونید، دوست من
سلامت و شاد باشید

سلام دوست من . مدتی نبودید خوبید ؟ ممنون از محبتت تون. زندگی رو باید پیش برد من اینو خوب میفهمم کتاب رو یه بار خوندم. فرصت کنم بازم میخونم

عابر شنبه 9 آذر 1398 ساعت 18:00

تولدت مبارک الهی که همون بشه که میخوای امیدوارم رسیدن باشه تو تقدیر سی و هشت سالگیت به هر چی که دلت میخواد برسی.
اماااا از تولد گذشته خسته نباشی چقددددر کار کردی والا میگفتی بذارید من به دنیا بیام نوزاد رو چه به این همه کار

مرسی عزیزم. نوزاد فعال کلی کار کرد بدبخت پشیمون شد از به دنیا اومدن

سمانه شنبه 9 آذر 1398 ساعت 16:04 https://weronika.blogsky.com/

تولدت مبارک خانم
انشالله ک امسال بهترین سال زندگیت تا الان باشه

مرسی سمانه جانم

صوفی شنبه 9 آذر 1398 ساعت 15:18

عه پس دیروز تولدت بوده
تبریک میگم عزیزم
خودتم یه کادو به خودت باید بدی

ممنونم. دیگه همون پارچه مانتو کافی بود

Reyhane R شنبه 9 آذر 1398 ساعت 14:40

تولدت مبارک.
دلت شاد و لبت خندون باشه الهی.
ساره هوای دستت رو داشته باش

خیلی ممنون عزیزم. دست بیچاره من نمیدونم چی بگم. گاهی چاره ای نیست باید کار کنم

مژده شنبه 9 آذر 1398 ساعت 13:10

تولدت مبارک عزیزم امیدوارم امسال به هرچی میخوای برسی

رها شنبه 9 آذر 1398 ساعت 12:56

تولدت مبارک. موفق باشیییییییی

ممنونم

زهرآ شنبه 9 آذر 1398 ساعت 12:08 http://asemanvaeshgh.blogsky.com

سلاااااااام تولدتون مبارک امیدوارم ۳۸ سالگی بهترین سال زندگیتون باشه و سال رسیدن به آرزوهاتون باشه

ممنونم زهرا جان شما هم سلامت باشید

تیلوتیلو شنبه 9 آذر 1398 ساعت 10:47 http://meslehichkass.blogsky.com

به به
تولدت مبارک باشه
انشاله که با دل خوش و تن سالم روزگار بگذرونی
امیدوارم امسال سال محقق شدن آرزوهات باشه

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد