بعد از یه هفته حصر خانگی،  امروز دراومدم رفتم باشگاه . قرار شد جای هفته قبل که نرفتیم این هفته جبرانی بریم . خیلی سخت حرکت زدم همش کم میاوردم.  یه هفته بی فعالیت بودم و نتیجه ش این بود . ظهر هم دیگه میرم کلاس .  دلم میخواد زود این ترم تموم بشه حقوق بگیرم . کلی دغدغه های مالی دارم که گذاشتم تو ردیف . باید در طول زمان ،  زمانی شاید طولانی،  به همه شون برسم . 

تو یه سررسید شروع کردم به نوشتن نوشخوارهای ذهنی م . این کار بم توصیه شده تا بتونم سبک کنم و راه حل های جزئی رو هم بررسی کنم . باید تازه کلی حواسم باشه دست کسی بش نرسه .  یه چیزایی هست که خوندنش دیگه خارج از طاقت شما شده ،  یه دور تکرار هست توشون که شما رو خسته میکنه . برای همین اونجا مینویسم.  دیروز که چند صفحه نوشتم به خودم گفتم نکنه تو سررسید نوشتن باعث بشه برای وبلاگت حرفی نمونه !!!  اما نههههه من باید اینجا بیام چون به عشق شما میام . حتی اگه یه جمله بنویسم .

مراقب خودتون باشید .

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 00:27 http://femo.blogfa.com

نوشتن خیلی خوبه دوست عزیزم به من هم توصیه اکید کردن که بنویسم وتکلیف افکار وذهنمو روشن کنم اونقدری باید نوشت که دیگه حرفی نمونه وذهنت خالی بشه
برات بهترین هارو آرزو میکنم

منم نوشتن رو خیلی دوس دارم. برای همین اینجا رو دوس دارم .

محسن از دنیای دوست داشتنی شنبه 2 آذر 1398 ساعت 14:42

همینجا بنویس اگرم نخاسی کسی بخونه پیشنویس نگهش دار.دفترو یعهو یکی برمیداره میخونه :|

مرسی که فکرمی . آره والا باید همین کار کنم .

تیلوتیلو شنبه 2 آذر 1398 ساعت 11:31 http://meslehichkass.blogsky.com

ما بیشتر از این جمله ها نیاز داریم
با ما بیشتر حرف بزن

چشم عزیزم من دلم به شما خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد