دیشب اشتباه از وبلاگم خروج زدم و دوباره خواستم وارد بشم . نمیشد . میگفت رمز عبور یا پسورد اشتباه . کلی عصبی شدم که همین یه جا رو هم از دست دادم . از دیشب کلی رمز و عدد امتحان کردم تا تونستم همین حالا وارد بشم . خدا رو شککککر. 

من این خونه رو خیلی دوس دارم . نمیخوام بسته بشه   .

به دعاتون خیلی نیاز دارم .

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 2 آذر 1398 ساعت 06:14

لعنتیا چرا اینترنت رو وصل نمیکنن؟ خوب اینطوری که روز به روز نارضایتی ازشون بیشتر میشه.
خاک بر سرشون

واقعا خاااااک بر سرشون . دیگه مردم نمیدونن چه کنن

صوفی شنبه 2 آذر 1398 ساعت 00:26

ما هم این خونه تو رو خیلی دوست داریم
خونه کسی که مهربونه و اینقدر شجاع هست و عزت نفس داره که نیازی به دروغ گفتن نمیبینه

ممنونم عزیزم محبت داری

محسن جمعه 1 آذر 1398 ساعت 15:45

مگه ایمیل ندادی؟ فراموشی پسورد بزن لینک عوض کردن پسورد میفرسه به ایمیلت.

دارم ولی ایمیل که قطع فعلا

زهرآ جمعه 1 آذر 1398 ساعت 12:20 http://asemanvaeshgh.blogsky.com

همیشه خوندن وبت را دوست داشتم امیدوارم حال دلت خوب بشه و زندگی بر وفق مرادت ساره عزیز

محبت داری عزیزم. باعث افتخار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد