بازم دلم گرفته . دلم رفتن برای همیشه میخواد . بلیط یک طرفه بی بازگشت.  زندگی چیز جذابی برام نداره . ولی کاش میشد به چند سال قبل برگردم . جور دیگه ای تصمیم میگرفتم . فقط خدا میدونه که من چقدر گیر و گرفتارم . و فقط از اون میخوام منو خلاص کنه .

دیروز حالم خیلی بد بود . صبح که بیدار شدم گفتم نمیرم باشگاه،  ولی بعدش نظرم عوض شد و به این نتیجه رسیدم  که  رفتن برای منم خیلی درمانگرتر هست تا موندن .

اصلا انگار من همیشه باید در حال رفتن باشم نه موندن .

رفتم و حالم کمی بهتر شد .

ولی ته دلم غصه بزرگی نشسته که خسته م کرده و بی طاقت . خدایا خودت کمکم کن .

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 18 مهر 1398 ساعت 23:36

سلام ثنا جان خوبی
ببخشید جسارتن
اگه پول نیاز داری من ۱مبلغ کوچیک در حد۵۰۰تومن میتونم بهت قرض بدم تا چند ماه دیگه ک حقوقتو گرفتی بهم برگردون. تو هم مثل خاهرم

سلام عزیزم ممنونم دوست خوب من . یه دنییییا ممنونم. محبتت کلی می ارزه . فعلا مشکل و نیاز حاد ندارم . بازم ممنونم

خورشید پنج‌شنبه 18 مهر 1398 ساعت 13:30

سلام
این بالا پایینها برای همه هست. به نظرم اگه امکانش رو داری برو پیاده روی اربعین. حالا یا از نظر اعتقادی میتونی بری یا از نظر اینکه ببینی چه خبره؟؟؟؟؟ این همه جمعیت کجا میرن......چرا میرن.......یعنی اینها هیچ کدوم مشکل ندارن؟ کم و کسری ندارن؟؟؟؟

سلام خورشید جان . همه بالا پایین دارن .
اما بعضیا مثل اینه که حکم اعدام دارن و تو انفرادی حبس هستن . یعنی راه نجات براشون نمونده. اما بعضیا حکمشون چند ساله ست و امیدشون به اتمام دوران حکم . من مثل اون اولی هستم که تو سلولم درجا میزنم ورزش میکنم طراحی میکنم اما بازم همون جام . و ترس مرگ هر روز منو تو خودم بیشتر میکشه .
حالا هم شاکرم . خوبم و دارم تلاش میکنم برای بهتر شدن

فرشته دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 12:35

منم دلم خیلی گرفته دلم میخواد برم ودیگه برنگردم خیلی خستم

متاسفانه الان اکثرا ماها اینجوری شدیم

محسن یکشنبه 14 مهر 1398 ساعت 23:16

بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگزاریم
به آنجایی که می‌گویند
چوگل روییده شهری روشن از دریای‌تر دامان
و در آن چشمه‌هایی هست
که دایم روید و روید گل و برگ بلورین بال شعر از آن
و می‌نوشد از آن مردی که می‌گوید
"چرا بر خویشتن هموار باید کرد رنج آبیاری کردن باغی کز آن گل کاغذین روید؟"
چه خوبه،نه؟ آدم بره یه جای دیگه که برگشتی به مشکلایی که الان داره نداشته باشه.
نه که ۱ هفته و ۲۰ روز و یک ماه بری مسافرت بعد دوباره برگردیا،نه دیگه هیچ وقت اینجا که هستی نباشی
فکرشم قشنگه.

آره محسن جان فکرش هم قشنگه . واقعا دلم میخواد برای همیشه برم و دیگه برنگردم. به قول تو 1 ماه سفر هم بری تا پات تو خونه میذاری همه انرژی های منفی اون خونه و آدماش بهت هجوم میبرن و درجا ناکارت میکنن . میبینی همه چیز دقیقا عین اون موقع ست که رفته بودی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد