آرامش همراه با آسایش

از دیشب گلودرد بدی گرفتم . دارم سرما میخورم تو شرجی 90 درجه .

پیشی از خونه همسایه بیرون نمیاد و منم روم نمیشه هی برم دم در بگم بفرستینش بیاد .

همه بم میگن گربه بی وفا و بی ذات . اما من ته دلم نمیخوام اینو باور کنم . فقط میگم خوبه که یه جایی داره امن و راحت . و این منو راضی میکنه . از قدیم گفتن دختر مال مردم . پیشی منم یه روزی بالاخره میرفت .

از فردا کلاسام دیگه شروع میشه .

بازم از یه جای دیگه دعوت به کار شدم . از یه زبانکده دیگه . به مدیر داخلی مون گفتم که میخوام روزای فرد برم اونجا . طرف گفته هرچی میگیرید من 3 تومن روش میذارم . البته که خیلی منطقی نیس .

ازش خواستم به رئیس مون التیماتیوم بده که داریم میریم . و قیمت خودش رو بالا بکشه که نیروی با سابقه ش از دست نده . مدیر داخلی خیلی ناراحت شد که گفتم میخوام برم.  برای همین گفت خودم باش جدی صحبت میکنم تا حقوق اضافه کنه .

تو شرایط مالی امنی نیستم . تا سه ماه دیگه هم حقوقی ندارم . دست و بالم یه جورایی خالیه و ته مونده حساب رو باید چکه چکه خرج کنم .

استاد طراحی با بی نظمی هاش حسابی رو اعصابه. 

کلاس یوگا رو شروع کردم.  اونجا هم هنوز مربی تو اومدن بی نظم .

شاید من باید کمی بی نظم بشم تا بتونم بی نظمی اونا رو کمی تحمل کنم .

هنوز نتونستم اون رشته ورزشی پرتحرک رو اوکی کنم . هم بخاطر زمان هم هزینه .


دلم آرامش همراه با آسایش میخواد .

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته شنبه 13 مهر 1398 ساعت 01:37

عزیزم حق دارز ناراحت بشی بی نظمی ادمو کلافه میکنه حالد یه بارما بی نظمی کنیم واویلا میشه

آره والا گفتی . من همیشه با هر کس و هرجا قرار دارم زودتر میرسم

محسن جمعه 12 مهر 1398 ساعت 23:57

خوب من بیام یکم نق نق و موج منفی و اینا.....
میدونی کجا به آرامش همراه با آسایش میرسیم؟.... اون دنیا :|
امروز اینجا بارون اومد الانم کاملا سرد شده.بعد داشتم فکر میکردم چقدر زود میگزره همی دیروز بود پایز ۹۷ شده بود سارا میگفت چقد خوبه خنک شده.به همی زودی شد ۱ سال!

تو بیا نق هم بزن اشکال نداره.
تعجب کردم گفتی اون دنیا . اتفاقا اونجا هم خبری نیست.
انشاءالله هرچه زودتر یه خبر خوب از سارا بشنوی و دلت آروم بگیره

سمانه جمعه 12 مهر 1398 ساعت 19:28 https://weronika.blogsky.com/

سلام
ماها ک برنامه هامون مشخصه این بی نظمی ها خیلی اذیت کننده است ،من بهت حق می دم

سلام عزیزم. آره مخصوصا من که تقریبا همه کارام با زمانبندی قبلی اوکی شده . برام خیلی سخته یکی بهمش بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد