خودخواهی که شاخ و دم نداره

تقریبا سه هفته ست که هر روز صبح زود حدود 6 بیدار میشه . به مامانم گفته زود بیاد بلندش کنه . مشغول نوشتن یه سری مطالب برای تخلیه روانی خودش میشه . بهش میگن تمرین نوشتاری صبحگاهی.  از جایی خونده . و حالا شانس دل من همت کرده و داره هر روز انجامش میده و منم که خوابم از پر سبک تره ، بیدار میشم و هرکاری میکنم خوابم نمیبره . اونم میفهمه ولی میگه توقع که نداری تمرینم انجام ندم . بش میگم نمیشه بعد صبونه  انجام بدی . میگه نه . اصلا من خوشحالم که صبح زود بیدار میشم . اون وقت من خر یه عمر تو اتاق بخاطرش گرما رو تحمل میکنم . چرا هرکی به تور من میخوره اینجوری آدم خوار میشه . با اینکه من حق کسی رو ضایع نمیکنم .

بی خوابی ها خیلی داره اذیتم میکنه . گوش گیر گرفتم گذاشتم چند شب تو گوشم . اما حس بدی داشته که یه چیز مصنوعی تو گوشم حس کنم تا صبح . عملا سر و صدای خاصی نداره . اما من همین که حس میکنم مامانم میاد داخل بلندش کنه من بیدار میشم . خیلی ازش ناراحتم که اینقدر خودخواه.  ولی مسلما اون طور دیگه ای تعریفش میکنه .

امروز کل خونه رو جارو و گردگیری کردم. 

هوا خیلی گرمه. 

روی چشم های پیشی داره یه پلکی قرار میگیره . راه درمان خونگی کارساز نبوده . اول یه چشم بود . حالا شده دو تاش. 

میترسم با پوشش کامل اون غشا رو تخم چشمش ، کور بشه . این گربه هم زیاد خوشحالم کرده هم زیاد غصه دار . هر روز باید نگران یه دردش باشم . خدا منو شناخت مادر نشدم .


نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 4 مهر 1398 ساعت 19:03

سلام این برای گربه تان هست.نمایان شدن پلک سوم در گربه میتونه علت های مختلفی داشته باشه. گاهی یک خراش یا زخم کوچک که ممکنه خود گربه در زمان خاراندن چشمش ایجاد کرده باشه ، باعث التهاب و تورم و در نتیجه نمایان شدن این عضو بشه. گاهی عوامل دیگری میتونه سبب این تورم شده باشه. مثلاً آسیب های عصبی وارد شده به چشم که میتونه پیامد تورم بعد از یک جراحی بر روی دندان یا گوش گربه باشه. اصولاً اگر مشاهده کردید که در یکی از دو چشم گربه ، پلک سوم قابل مشاهده ست و در چشم دیگری ، قابل مشاهده نیست ، به احتمال قوی گربهء شما به چشم خود آسیب رسانده. اما اگر پلک سوم در هر دو چشم همزمان قابل مشاهده بود، احتمالا از جراحت نیست و برای هر نوع بیماری پماد یا قطره خاصی نیاز هست اگر در شهرتان دانشکده دامپزشکی باشد معمولا بصورت رایگان درمان میشود یا به یکی از داروخانه های دامپزشکی مراجعه کنید اگر بیشتر راهنماییم کنید دارویش را هم پیدا میکنم.موفق باشید

ممنونم مریم جان . منم کلی مطلب گوگل کردم . همه اینا نوشته بود . همین عوارضی که گفتم رو داره . دیگه چیز اضافه تری نیس . کاش بتونی داروش هم بگی

فرشته پنج‌شنبه 4 مهر 1398 ساعت 15:38

چقدر سخته این خواب سبک کاملا درک میکنم چی میکشی ومتاسفانه هیچ راه حلی هم نداره برات یه اتاق مستقل اروم ارزو میکنم هرچند همه جا صدا هست نگران گربه نباش عزیزم انشالله خوب میشه

ممنونم آبجی

ریحانه پنج‌شنبه 4 مهر 1398 ساعت 12:11

خوب به نظرم همین حرفها رو محترمانه به خواهرت بگو. وقتی گفت انتظار نداری که تمرینم رو انجام ندم؟ بگو انتظار دارم ۶ صبح بلند نشی همون طور که منم به خاطر تو کولر روشن نمیکنم. ما توی یک اتاق هستیم و نمیتونیم تصمیم های فردیمون را همیشه کامل اجرا کنیم. باید شرایط همدیگه را هم در نظر بگیریم.

بش گفتم نمیشه درازکش تمرینت بنویسی میگه نه . میگم نمیشه بعد صبونه انجام بدی میگه نه . اصلا حتی بش فکر نمیکنه . هنوز موقعش نشده حرف کولر پیش بکشم . اگه بکشم میگه من که نگفتم روشن نکنی .
میگه تو حساسیتت کم کن . آخه چیز غیرارادی رو من چطور تنظیم کنم . یه راهش گوش گیر بود . دیگه چه راهی دارم

مریم پنج‌شنبه 4 مهر 1398 ساعت 11:17

سلام عزیزم.میشه مشکل چشمی گربه را درست شرح بدهی تا من اینجا از یک دامپزشک اشنا بپرسم.ممنون

ممنونم از محبتت عزیزم. پلک سومش تقریبا کشیده تا نیمه . البته کم و زیاد میشه . اما من راحت میبینمش. الان تقریبا یه هفته ست اینجور شده . روزای اول ترشح هم داشت . اما الان انگار نداره . حس میکنم خودش هم اذیت . دستش لیس میزنه میماله به چشمش . امروز اشکم درآورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد