یه تکه نخ بخیه تو دستم جا مونده بود و مدتها حسش میکردم اما شک داشتم . تا اینکه دیروز رفتم دکتر و تشخیص دادن که بله ... دکتر گفت اگه بمونه مشکلی ایجاد نمیکنه . اما چون رو مخ من بود ، من خواستم که برام درش بیارن . دستم رفت دوباره زیر تیغ و هی خون اومد.  دراوردن بخیه خیلی وقت برد و اذیت شدم . بیچاره پرستار ... تا اینکه پیروزمندانه کشیدش و با هم خندیدیم. 
دکتر طب سوزنی هم رفتم برای اضافه وزن مدت اخیر . ایشون رعایت یه سری نکات مربوط به خوردن و رفتن به باشگاه رو مطرح کردن . دکتر مادر شاگردم بود . گفت تا یه ماه این روال پیش بگیر ،  اگه جواب نگرفتی ، بیا برات انجام بدم . آخه تایم من به زور با ساعت کاری اون جور میشه و کلی استرس و دردسر با خودش داره   . منم از همون دیشب شروع کردم به رعایت کردن . امروز قبل ناهار برای خودم عدسی پختم و ناهار 8 قاشق برنج خوردم . میخوام همین جور ادامه بدم . باید امروز فردا هم قضیه باشگاه رو هم اوکی کنم . یوگا از یکشنبه بعد شروع میشه .
زندگی خیلی گرون خدایا . هرچی درمیارم نمیمونه اصلا .

یه دوست دوره دبستان رو تو اینستا پیدا کردم.  بارها دنبالش گشته بودم . الان برا خودش خانم دکتر شده . دکتر پوست و مو تو نوشهر .

تمرین طراحی همچنان ادامه داره ، قرار این کار تموم بشه ، دیگه برم برا آموزش بینی . هنوز جلساتم با استاد مجازی تموم نشده . با این حال اگه مشکلات مالی نبود ادامه میدادم . چون هرچی که باشه یکی هست یه چیزی آموزش بده و ایراد بگیره.  انگیزه کار بم میده و باعث میشه بدونم باید باید یه کاری رو انجام بدم . حالا تا چه شود خدا می داند . .

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 4 مهر 1398 ساعت 15:41

وای چه بد خوب کاری کردی رفتی دکتر راحت شدی چطور این اتفاق افتاده

از همون اوایل بعد کشیدن بخیه ها حس کرده بودم اما چون شک داشتم سر نبستم

چه تجربه مشترکی!

دست منم همینطور.

میشه بپرسم دستتون با چی برید؟ دست من با لیوان.

الان خوب خوب شده ولی یه برامدگی آزار دهنده ای توشه که به نظر میاد بخیه ست.

گاهی اوقات آچار دستم می گیرم اما کف دستم دون دون میشه و اون برجستگی خیلی کلافه ام می کنه.

سلام خوبید . من عمل چسبندگی عصب انجام دادم چند ماه پیش .
به نظرم شما هم برید بکشید الان درد و سختی ش تحمل کنید بهتر از بعدهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد