مهرماه

فکر نمیکنم آدمی پیدا بشه که مهرماه حالش رو دگرگون نکنه ، کسی پیدا نمیشه که به خاطرات شیرین گذشته ش برنگرده. 

من همیشه با مهرماه زنده تر میشم . و شروع پاییز رو تو دلم جشن میگیرم بدون اینکه بتونم برم تو هواش قدم بزنم و تو آغوشش عاشقی ...

اما اینجا روز اول پاییز هنوز هوا شرجی و گرم .

ساعت ها به عقب برگشته و من بی خواب تر . از 6.30 بیدارم . حالا هم 8 نشده ، صبونه خوردم و میخوام بشینم پای طراحی.  و گفتم بیام پست بذارم . الان ساعت 7:57 .


یه دوست وبلاگی بم سفارش کار ترجمه داد و تو یه روزی که خونه بودم ، کار از خدا و اون دستم رسید . اون هلند و من ایران . میدونم که نیتش فقط محبت بوده که  کاری برای من بکنه . من ارزش ها رو خوب درک میکنم . وگرنه هزار نفر بود که کار بش بده . ممنون مژده جان .


من میرم پای طراحی . میرم که هنر و عشق بریزم روی صفحه سفید زندگی . صفحه ای که من باید بتونم با دست و دلم ،زیباترین نقش رو بزنم و ماندگارترین خاطره رو بسازم . مهم نیست تنها هستم ، مهم این که امید توی دلم هنوز زندگی میکنه .

دلم یه پارک و یه نیمکت میخواد ، مثل پارک فخرآباد شیراز و نیمکتش.  بشینم و کیف کنم از هوای خوبش . اما متاسفانه تو شهر کوچیک ما ، پارک هست ، اما آسایش نیس و تو پارک نشستن خیلی مفهوم قشنگی برای عابرین نداره . پارک ها کوچکن و خیلی سرسبز و بسته نیستن.  نمیشه توشون خزید و گم شد .  نمیشه عین مه پاییزی لابلای درختاش محو شد . و من میمانم و امید و آرزو . سه نفریم همیشه با هم ...

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 13:58

عزیزم تلگرامم اوکی شد اونجا پیام بده ک نمونه کار بفرستم

اوکی

فرشته سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 12:42

پادشاه فصل هاست پاییز من خیلی دوسش دارم وتوی این خونه جدیدمون بیشتر حسش میکنم اصلا پاییز براط خونه موندن وچرت زدن خوبه صدای باد هم بپیچه تو گوشت لحافوبکشی روت بخوابی
دست مژده جان هم درد نکنهو دست تو هم درد نکنه درباره پارک شهرهای کوچک حق داری از بس همه هم ادمو میشناسن سخت میشه برات بهترین هارو آرزو میکنم

الهی خونه جدید برات پرخاطره و پربرکت بشه . پاییز زیبایی رو توش سر کنی .
ممنونم ازت

سمیرا سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 12:30

چقدر خوب پس من نمونه کارو اینا بفرستم ک با هم بیشتر دربارش صحبت کنیم فقط کجا شمارمو بزارم ک همه نبینن

باشه ممنونم .
شماره هین جا بذار . من تایید نمیکنم .

سمیرا سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 11:39

سلام عزیزم خوبی
شما کار مقاله واسه ژورنال علمی هم انجام میدی؟ ژورنالای خارجی تو زمینه مهندسی

سلام خوبی شما . منظورت رو از ژورنال نفهمیدم چی هست . میشه توضیح بدی . ممنون
اینو میدونم که تو هر رشته ای میتونم ترجمه کنم از عمومی بگیر تا تخصصی پزشکی و مهندسی . تقریبا از سال 89 دستم به کار بوده مرتب

محسن دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 23:13

خیلی خوبه انگلیسی بلدیا.من زبان بلد بودم فقط با خارجیا حرف میزدم ایرانیا رو ادم حساب نمیکردم:|
حالا این همه پارک تو شیرازه چرا پارک فخر آباد؟! جاش بده.شلوغه. پارک بعثت خوبه.بن بسته. پارک فخر اباد همه طرفش بازه شلوغ و کثیفه بعثت از ۳ طرف بسته هست خلوت و بزرگ و تمیزه.

درباره زبان باید بگم خندیدم به نظریه ت
درباره پارک ، چون نزدیک خوابگاه بود . خوابگاه من خیابان وصال بود . اون موقع خیلی تمیز و امن بود . شلوغ هم نبود خیلی . من راحت بودم . البته خیییلی هم نمیرفتم. ولی جاهای دیگه نرفتم نمیشناسم.

ریحانه دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 13:02

آدم لذت میبره دست نوشته هات رو میخونه :****

و من لذت میبرم دوستی مثل تو دارم .

مژده دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 12:43

عزیزم من از تو ممنونم که انقد مسئولانه و حرفه ایی کار کردی و زودتر از زمانی که تعیین کردیم کار و بهم تحویل دادی

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد