سه روز بیشتر بود که پیداش نبود . هر روز که میومدم تو کوچه ، چشم چشم میکردم و صداش میزدم،  پیداش نبود . نگرانش بودم و دلم میخواست  جای بهتری رفته باشه . تا دیشب که مامانم که رفته بود تو کوچه ، پیشی راه افتاده بود دنبالش،  مامانمم خوشحال صدام میکرد بیا گربه ت برگشته اما اما ...
پاش شکسته و یکی با چوب بستنی و چسب نواری ، پاش رو بسته . تا صدا مامانم رو شنیدم با اینکه سردرد داشتم دویدم تو حیاط ، دیدم چطور لنگ میزنه و سرش بالا اورده برام میو میو میکنه ، دلم ریش شد براش . گفتم آخه الهی گناه داری که این بلا رو سرت اورده،  رفتم براش شیر آوردم . مامانش هم دم در شیک ایستاده بود و نگام میکرد . حاضر نبود بیاد داخل ولی از همون جا من و بچه ش رو نگاه میکرد . مامان ناز و کم سنی داره . ولی نمیذاشت دست رو سرش بکشم . بقیه شیر رو  به مامان خوشکله ش دادم و تا ته خورد . هی این ور اون ور کردیم کسی پیدا بشه ببرتش پت شاپ ، اما کسی پیدا نشد . دوباره بعد یه فاصله زمانی با ظرف شیر ، گذاشتمش تو کوچه و اومدم داخل.  صبح تا رفتم تو حیاط ، گفتم ببینم رفته یا نه . دیدم هنوز نزدیک در نشسته . با همون پای لنگونش دوید طرفم . من نه یه دل هزار دل رفتم براش . اوردم شیر براش گذاشتم و چون هنوز کارام نکرده بودم ، و نمیتونستم بشینم پیشش . گذاشتمش تو سبد و آوردمش تو اتاق . دزدکی و قاچاقی.  کارام کردم و اونم شیر خورد . کمی خودش رو بم مالید و حالا تو سبدش خوابیده . ظاهرا درد داره و ناله میکنه .
دلم سوخت که چرا حتی گربه ای که من کمی باش ارتباط برقرار کردم ، باید پا شکسته برگرده . چرا حتی با حضور یه گربه ، به جای خوشی صدرصد ، باید غصه پاش رو هم بخورم . اگه کسی پیدا نشد ببرتش دامپزشکی،  خودم فردا میبرمش.  

نظرات 4 + ارسال نظر
فرساد یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 17:32

سلام
محبت کردن به حیوانات علی الخصوص گربه ها یه قسمتی از نیازهای روحی نادیده شده ما را ارضا میکنه
نیاز به محبت کردن به ضعیفتر ها
نیاز به دوست داشتن یک موجود بیگناه
و حس های خوبی به آدم منتقل میکنه
ارتباط با گربه را حفظ کن
حتما بزرگ هم بشه شما را دوست خواهد داشت
لزوما نباید حیوان رسما داخل خونه نگه دارید
این یک نشانه از روح مهربان شما هست

سلام دوست من . نمیدونید چقدر دوسش دارم . نمیارمش خونه اما هی میرم تو کوچه بش سر میزنم . وقتی نیس دلم میگیره اما میگم خوبه رفت سر زندگیش. بعد دوباره پیداش میشه و دل منو میبره و براش غذا میذارم و نازش میکنم

ریحانه یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 13:53

اومدم از گربه خبر بگیرم که آقا فرساد زحمتش را کشیده بودن. لطفا اگر خوب نشد ببرش دکتر و توی تلگرام بهم پیغام بده. چون تا اونجا که میدونم هزینه هاش خیلی زیاده.

مرسی که اینقدر مهربونی. مرسی از بودنت. مرسی از محبت کردنت. و مرسی که یادمون میدی چطوری مهربون باشیم.

سلام عزیزم. تو که از مهربانی کم نداری عزیزم. بذار جور بشه که ببرمش پولش هم یه جور میشه دیگه . قربون تو

فرساد شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 13:00

سلام
لطفا به بچه گربه ها شیر ندهید، اونا خیلی به شیر علاقه دارند اما بیشتر بچه گربه با خوردن شیر اسهال می گیرن
درمورد شکسته شدن دست و پاشون، اگر راه میرن و اونو زمین میزارن، قطعا شکستگی نیست و آسیب دیدگی هست، نگران نباشید
کافی غذا و آب نزدیکشون بزارید و جرکت و راه رفتنش محدود کنید تا 3 الی 7 روز خوب میشه
وگرنه شکستگی هست و نیاز به آتل گرفتن داره

بهترین غذابرای بچه گربه ها، یک تکه کوچک مرغ پخته شده بدون ادویه است و آب همین مرغ بدون ادویه که چند دقیقه جوشیده باشه بهترین غذا برای گربه است

ادویه برای گربه ها خیلی مناسب نیست

سلام خوبید . ممنون از راهنمایی تون. من که متاسفانه نتونستم براش کاری کنم . هنوز با پای بسته لنگ میزنه . براش مرغ بردم خورد. وقتی آتلش باز کردم نمیتونست راه بره و پاش رو زمین ول میموند. دوباره براش بستمش حالا لنگ لنگون راه میره . حتی گاهی هم میدوه سمت من

ریحانه جمعه 11 مرداد 1398 ساعت 23:14

ببرش دامپزشکی. اگر برا هزینش مشکلی داشتی لطفا بیا تلگرام بهم بگو. حتما. بوس

ممنونم عزیزم محبت داری. نه فعلا مشکل هزینه نیس عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد