سه روز که دیگه گربه م ندیدم . نمیدونم چی شده بیچاره .

من هنوزم نمیتونم برای بلاگ اسکای کامنت بذارم و هی باید مرورگر عوض کنم .

خبر خاص و قابل عرضی نیست. 

دلم برای وسایل کار و طراحی م تنگ شده.  دوس داشتم یه اتاق داشتم که توش یه میزتحریر بود و همه وسایل کارم رو میچیدم روش ، اینجوری مجبور نمیشدم برای هر بار کار کردن ، هی پهن کنم هی جمع کنم . و از دیدن شون جلو چشمم لذت میبردم و هروقت حسم میکشید مینشستم پشت میز و کار میکردم. 

اتاق شخصی داشتن هم جزو آرزوهای من بوده و هست. 

همین دیگه ...

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 11:15

کاش میشد یه تیکه از حیاطتتون رو برداری یه اتاق کوچولو در بیاری. حتی اگه فقط یه میز هم توش جا بشه کافیه برا شروع

ریحانه چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 14:36

الان اتاقت با مامانت یکیه. نه؟
نمیشه یه میز تحریر بخری و بزاریش گوشه اتاقت؟

خونه مون دو خواب داره که هر کدوم به هم و به پذیرایی در داره . اتاق شخصی حساب نمیشه همه ش عمومی . من و خواهرم شب تو اتاق میخوابیم بخاطر مشکل جابجایی اونا اغلب نشستن ها تو اون اتاق و همیشه غذا توش میخوریم . جا نیس که بخوام یه میز تحریر بذارم . قربونت

فرشته چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 13:17

انشالله به زودی صاحب همه ارزوهات بشی

ممنون عزیزم سلامت باشی

تیلوتیلو چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 09:45 http://meslehichkass.blogsky.com

سلام دوست خوبم
الهی که هر چی زودتر آرزوهای قشنگت مستجاب بشه
من منتظر اون روزی هستم که از اتاق قشنگت با دیزاین بینظیرش برامون عکس بفرستی
یه اتاق همون شکل آرزوهات...

از دست بلاگ اسکای خسته شدم

سلام عزیزم. ممنون. الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد