مشکل صفر پولی

توهم ریالی و صفری گرفتم ، بین پنج هزرتومن تا پانصد هزار تومن . خیییییییییییییییییییییلی باید مراقب حساب کتابم باشم . یه وقت ضرر میلیاردی نکنم .
علی الحسابی که گفتم دادن سوءتفاهم بوووود.
چشمام 58 هزار تومن ته مونده حساب قبل عید رو 580 توممممممن دیدم.  چقدر هم ذوق کردم .
به سه نفر بدهکار بودم . زنگ زدم به یکیشون میگم نمیتونم همه بدهی رو بدم اما نصفش میتونم بریزم،  از اون انکار و از من اصرار . خدا خیرش بده که گفت من اصلا پول رو لازم ندارم تا خیییییییلی دیگه . بعد رفتم سراغ اون دو نفر و پولشون ریختم به حساب شون ، چون یه خصوصی رفته بودم و  پول اومد بود تو حسابم . بعد چشمام کار افتاد که ای وای من ، ته مونده اون چیزی رو که داشتم ، دادم برا بدهی هایی که طرف هم نیازشون نداشته . عصبانی و ناراحت نشدم ، خنده م گرفت به خل و چلی خودم .
شارژ 5 تومنی رو 50 تومن وارد میکنم و مبلغ 50 تومن رو 500 تومن میبینم . خدا به خیر کنه بعدیش رو ،باید حواسم جمع کنم . کلی بعدش به خودم خندیدم، چقدرم من خوش حسابم خداییییا. 

امروز خیلی هوس طراحی کرده بودم و نشستم آروم آروم شروع کردم و کمی هم سعی کردم با دست چپم کار کنم ، با استادم هماهنگ شدم و جلسه رو گرفتم .  کمی دستم خسته میشد زودتر از آنچه که فکر میکردم اما لذت بردم .

تعطیلات در راه و امیدوارم به خوبی پیش بره . امیدوارم شما هم خیلی خوش بگذرونید. 

نظرات 2 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 15:42

سلام ساره عزیز
تنگی کانال مچ رو توی نت سرچ کنین، یه سری تمرینات ساده داره. برای من واقعا معجزه میکنه.
حالا حتما هم نباید مشکلی پیش بیاد، اینکه ماها با گوشی زیاد کار میکنیم این تمرینات روزانه خیلی لازم هستن.
ان شاءالله سلامت باشین و عیدی های پربرکتی از صاحب این ماه بگیرین به حق علی ع

سلام خورشید جان .
میدونی اسمت خیلی قشنگه. اتفاقا سرچ کردم و ورزش ها هم بم گفتن ولی راستش من حس میکنم وضعش طوریه که حتما باید یه پزشک دیگه هم منو ببینه. بعد از اون تصمیم بگیرم . چون الان هرچیزی که میشنوم از اطرافیان هست و نمیخوام هزار راه رو امتحان کنم ، یه وقت مشکلم بیشتر گره بخوره .
ممنون از دعاهات . الهی شما هم خوش و سلامت باشید

صوفی سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 01:59

سلام ساره عزیزم
دیدی دستاتو استراحت دادی بهتر شد
اصلا به عمل و این حرفا هم شاید نیازی نشه
حال دلتم دعا میکنم روز بروز بهتر بشه

سلام عزیزم ممنونم. انشاءالله همه به خیر و خوشی برسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد