گیییییجم

اینجا دیگه با وجود بحران سیل ، هوا گرم شده و تو خونه گاهی غیرقابل تحمل.  واقعا تابستون و زمستون مشکل داریم و البته بیشتر تابستون یکی سردشه یکی گرمشه.  و بیشتر وقت ها من گرمایی فدا میشم . هیچ تعادلی نمیشه ایجاد کرد .

ترم جدید خدا را شکر از فردا شروع میشه . قرار بود من بخاطر ماه رمضون ساعت آخر رو که 7.15 تا 8.30 هست رو نگیرم بخاطر کمک به مامانم . اولش مدیرمون قبول کرد ولی دیروز گفت کاش بمونی . گفت اگه الان برنامه ت عوض کنی کل برنامه ترم بهار و تابستان به هم میخوره و دیگه نمیتونم ساعتت پر کنم . و اینکه اکثر کلاسات بچه‌ها به شرط حضور تو میان کلاس و اگه نیای اکثرشون نمیان . راضی شدم روزای زوج رو بگیرم فعلا ولی بش گفتم روزای فرد رو فعلا ساعت آخر خالی نگه داره .

من نگران افطار خودم نیستم هرچند که سیستم بدنم طوریه که اگه سر افطار نخورم بعدش هم نمیتونم بخورم و اشتهام کامل بسته میشه . ولی نگرانی م از شلوغ پلوغی کارای دم افطار و بعد افطار.  و اینکه تا برسم خونه با کلی بدو بدو باید به بقیه کارا ادامه بدم . من که عادت دارم به سختی و ترجیح میدم برم کلاس چون واقعا به پولش نیاز دارم . از وقتی میرم نقاشی پول پیشم نمیمونه به زور کمی پس انداز میکنم به این امید که یه روزی ماشین بخرم که با اوضاع اقتصادی جدید دوچرخه هم نمیتونم بخرم .

طبق تجویز مشاورم باید یه ورزش پرتحرک شروع کنم و این یعنی یوگا نرم . چون نمیتونم هزینه دو رشته رو بدم . امروز مسئول باشگاه بم زنگ زده میگه بیا از یکشنبه شروع کن و نگران هزینه نباش . خب مگه میشه بالاخره که باید ماهیانه پول بدم . حالا شروع ورزش پرتحرک و ماه رمضان هم منو دچار نگرانی بیشتر کرده . انگار قاطی کردم و نمیدونم چطور تایم هام و هزینه هام مدیریت کنم که به همه کارام برسم و البته هلاک هم نشم . برم باشگاه قاعدتا سه روز صبح پر میشه و سه روز دیگه میمونه برای طراحی و کارای دیگه . و راندمان کارم میاد پایین . البته خب چیز طبیعیه که نمیشه همه کارا با هم کرد . و من به آرامش نیاز دارم درحین انجام همه این کارها . ذهنم خیلی مشغول شده که چه کار کنم . بازم باشگاه رو تا تموم شدن ماه رمضون عقب بندازم ؟ 

مشاورم تاکید داشت حتما در اسرع وقت شروع کنم .

تازه یه شاگرد خصوصی هم از طرف یکی از دوستام بم معرفی شده که بیچاره اصرار داره من بگیرم میگه پولش به دردت میخوره . اینم اگه اوکی بشه میفته برای صبح ها .


خدایااا گیج شدم .

فکر کنم شما رو هم گیج کردم .

نظرات 6 + ارسال نظر
فرساد شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 17:35

عالیه
واقعا از دیدن طرح های قشنگ شما لذت بردم
احساس توی چشمها منو جذب میکنه

نگران فعالیت زیاد نباش، حتما دنبال تجربه های جدید باش
هنیشه، موفق، سرحال، پر انرژی و خوشحال و سلامت باشید

ممنونم آقا فرساد . لطف دارید

زینب شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 16:17

به نظرم هم یوگا هم ورزش پرتحرک هرکدوم یکجورایی لازمند. البته یوگا رو تو خونه هم میشه انجام داد. ولی ایشالا کلی پول با برکت بیاد دستت بتونی جفتشو بری.

متاسفانه تو خونه مون هیچ کاری نمیتونم انجام بدم . تا الان که تصمیم به ورزش پرتحرک نگرفتم چون واقعا پرداخت هزینه ماهانه ش برام سخته . ممنون عزیزم

تیلوتیلو شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 09:35 http://meslehichkass.blogsky.com


چقدر فعالی دختر
من که وقتی میام اینجا و اینا را میخونم انگیزه میگیرم که با چنگ و دندون زندگی کنم

آرررره

محسن از دنیای دوست داشتنی شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 02:06

خیلی جالبه من خودم مشکل دارم میام به تو میگم چه کار کن تو هم خودت مشکل داری میای به من میگی چه کار کن. فک کنم دلیلش همونه که ادم مشکل خودشو بزرگتر میدونه هی میگه بابا بقیه که باکیشون نیس ایناها به این راحتی فلان کارو کنه همه چی اوکی میشه :|

آره والا راست گفتی

ریحانه شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 01:30

اول کلاس زبانت رو بچین به نحوی که بیشترین ساعت ممکن رو بچینی براش. بعد کلاس ورزشت رو. بر اساس این دو کلاس نقاشی رو تنظیم کن. در نهایت کلاس خصوصی رو جا بده. ولی حتنا کلاس خصوصی رو جا بده.

تو شهرتون میشه دوچرخه هم سوار شد؟ از خونه تا محل کارت رو میشه با دوچرخه بری؟

آره باید همه رو جا بدم
نه دوچرخه سواری نمیشه . اگرم میشد آقا به من اجازه نمیداد .
یعنی که چی دختر سوار دوچرخه بشه

عابر جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 23:16

خسته نباشی. حسن کار زیاد و وقت کم اینکه دیگه آدم به هیچی فکر نمیکنه سختی کارها هم کمتر میشه انگار. الهی که ماه روزه هم سبک به نظرت بیاد و هوا خنک باشه اونجا

آره حسنش اینه ولی الان واقعا هنگم تا بخوام رو دور برنامه های جدید بیافتم. باورت میشه از کی بیدارم بسکه ذهنم مشغول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد