روزای نامعلوم

روزام و لحظاتم به سرعت نامعلومی میگذره.  همش درحال کار و فعالیت م . اما حس میکنم عقبم . حس میکنم کم میارم . مخصوصا که نمیتونم زود به زود بیام اینجا . دلم براتون تنگ میشه اما ذهن و وقت فارغ ندارم .

چند تا کار آموزش مجازی م رو براتون میذارم . خیلی مونده به حد عالی برسم .


نظرات 2 + ارسال نظر
Zeha جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 15:42 http://zeha.blogfa.com

فوق العاده است... بی نظیر
خیلی تمیز و طبیعی
من که خیلی کیف کردم
حالت چشم ها و حسی که دارند، شکستگی هایی که توی ابرو هست قشنگ ترین نکات کارات بودند...
موفق تر از اینی که هستی باش عزیزم. خانوم سخت‌کوش

ممنونم عزیزم مرسییییییی

عابر پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 22:23

همشون عالی و بی نظیر . موفق باشی

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد