دلتنگ یه آغوش یه بغل

صبح تا شب میدویم و فکر میکنیم که فردامون رو چطور شروع و تموم کنیم .

صبح تا شب برای زنده بودن دست و پا میزنیم نه برای زندگی کردن و نه برای لذت بردن. 

من که این روزا دغدغه م شده چطور تموم کردن همه کارای عقب افتاده.  مخم ورم کرده .


بین همه این بدو بدو های الکی دلتنگ یه آغوش گرم و پر از محبتم.  باورتون میشه دلتنگ آغوش مادرم هستم . حتما میپرسید خب چرا بغلش نمیکنی .

چون فاصله عاطفی مون خیلی زیاد . چون بزرگ شدم و خجالت میکشم خودمو تو بغلش بندازم . چون میبینم حسی از دلتنگی از سمت اون نیس   . چون خسته ست .

دلم میخواد تو بغلش بخوابم.  شاید اون آرامش از دست رفته م رو بدست بیارم .

متاسفانه عطوفت تو خونه ما خیلی کمرنگ بوده و هست .

حس عاشقی بین مون اصلا معنا نداره . همش حس اجبار همزیستی بوده و بس .

قدر آغوش های گرمی که دارید رو بدونید.  من که از هر نوعش محرومم.  از آغوش امن پدر و آغوش پر مهر مادر و آغوش حامی همسر . و حتی آغوش فرزندی که بش بگم جون مادر .

نظرات 6 + ارسال نظر
Reyhane R چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 21:00 http://injabedoneman.blog.ir

عزیز دلم بیا بغل خودم
میدونی من از تو خیلی چیزا یاد گرفتم.چه خوبه که اینجا احساست رو چه منفی و چه مثبت راحت مینویسی.خشم و نفرتت رو مینویسی.مهربونیت رو مینویسی.حسرت ها و آرزوهات رو مینویسی.چه خوبه که خودت رو سانسور نمیکنی.حتی اگه به زمین و زمان بد و بیراه بگی و خسته ترین هم باشی بازم ما هستیم اینجا.
اینو بدون که آدم هایی هستن که هر روز و بلکم روزی چند بار میان اینجا سر میزنن تا از حالت با خبر شن.با غصه هات غصه شون میشه و با خوشحالیت شاد میشن.
قدر خودت و مهربونی هات رو بدون عزیزم.تو لیاقتت خیلی بیشتر از اینهاست .

منم دلم خوش به داشتن شما و بودن شما . واقعا کامنت هاتون حالم رو خوب میکنه . میفهمم تنها نیستم . ممنون از بغل پر محبتت . الهی تو و دخترات سالم و شاد باشید.

فرساد چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 16:04

سلام دوست فعال من
شما خسته هستی چون روی علایق خودت تمرکز نمیکنی
چون از خودت قدردانی نمیکنی و خدا را شکر نمیکنی
مثلا نمیگی آفرین به من که اینقدر در طراحی پشتکار دارم و خداراشکر
چون خودتو در خانه اسیر میبینی و حتی به زور میری بیرون
بیا و یکبار اینطور زندگی کن
از کار و ورزش مرخصی بگیر به قصد بیخیالی بزن بیرون
بیا با آدم‌های جدید ارتباط بگیر
بیا وقتی خونه هستی از ته دل بدون اذیت کردن مادرت باهاش دردل کن و اصلا دنبال مقصر نگرد
با خواهرت که بیمار هست بدون اینکه ناراحت بشه بشین و درد دل کن
بیا از موفقیت ها بنویس، به حیوان خونگی و دوچرخه بیشتر فکر کن
دوست من گاهی آغوش خالی بهتر از بغل کردن آدم اشتباهی هست
و مطمن باش هر همسری هم ایده آل نیست، منتظر نباش کسی تو را خوشبخت کنه خودت را خوشبخت احساس کن و از زندگی استفاده کن

سلام خوبید .
دارم نگاهم کمی عوض میکنم که بتونم کمی چارچوب های دور برم رو بشکنم و ازشون رد بشم .
بخدا من خیلی تلاش میکنم ساده بگیرم اما نمیشه

صوفی سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 23:49

چقدر این  نوشتن شفاف و صادقانه تو احساس آدمو درگیر میکنه ...........
راست میگی خیلی از ماها قدر چیزهایی که داریم رو نمی دونیم
مثل اطرافیان تو که قدرتو نمیدونن
ولی خودت قدر خودتو بدون
(راستی تو پست قبل اسممو آوردی کلی کیف کردم ....بازم بزن بیرون از خونه )

قربونت عزیزم. قابلی نداشت دربرابر محبتت
من عاشق بیرون رفتنم مخصوصا رستوران برای صبونه و شام . اگه بتونم گریز بزنم این کارو میکنم

تیلوتیلو سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 15:08 http://meslehichkass.blogsky.com


کارهای عقب مانده خانه را رها کن
تو مسئول همه ی کارهای اون خونه نیستی
از حد توانت بیشتر کار نکن
بعدا میشه وظیفه برات
بیشتر به خودت و دلت اهمیت بده
من آرزو میکنم خیلی زود همسر و مادر بشی

امروز رفتم حمام و موهام رنگ کردم البته قسمت سفیدی ها اونم همرنگ موهام قهوه‌ای که معلوم نمیشه . کلی لباس خودم رو شستم و سرحال اومدم . کاری برای خونه انجام ندادم .
ممنون از آرزوهای خوبت

ریحانه سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 10:24

ایشالله زووودی بگی جان مادر
من موندم چرا برادرات خواستکار توووپ برات جور نمیکنن؟ عجب برادرهای ساده ای هستن ها. بابا دست بجنبونین :))))

برات بهترین ها رو ارزو میکنم عزیزم.

عزیزم ممنون.
خودت که میدونی معمولا داداشا غیرت و تعصب دارن میگن درست نیس خودمون برا خواهرمون مورد بگردیم شایدم حق دارن .
منم برات بهترین ها رو میخوام دوست خوب من

Sia دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 23:40 http://www.kimiyagari.blogsky.com

ایول خیلی خوب احساستون رو ابراز کردین و این یکی از توانایی های یک هنرمنده. در حقیقت به جای درد دل با همسر و کسی دیگر که دردامون رو بفهمه مجبوریم با نوشتن احساسمون رو ابراز کنیم و نهایتا همین تبدیل به یک اثر هنری میشه

ممنونم. آره فعلا که چاره ای غیر از توصیف نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد