کمی بهترم

خدا هیچ کس رو به حال من گرفتار نکنه .

خیلی بد حس کنی یه جایی گیر کردی . و هرچی دست و پا میزنی بیشتر فرو میری .

دیگه بیشتر نمیگم که چقدر حالم بد بوده .

دیروز به خونه تکونی گذشت و عمده کار سنگین رو من افتاد .

باورتون میشه حمام نرفتم و یه هفته ست حتی موهام شونه نکردم .

دیشب صدای استاد مجازی دراومد که خانم فلانی اصلا نظم جلسات تون رعایت نمیکنید و نسبت به کسانی که همزمان با شما ثبت نام کردن خیلی عقب هستید . گفتم مریض بودم و گرفتار . و گفت درک میکنه اما اگه تا قبل عید جلساتم رد نکنم همه شون میسوزن.  منم به ناچار گفتم باشه فردا صبح جلسه بذارید . مونده بودم این روح سرگردون و حال پریشون رو چطور رام کنم و بنشونم پای کار طراحی . اما چاره ای نبود . صبح نشستم و جون کندم و کار کردم تا ساعتی که با استاد هماهنگ کرده بودم و تونستم تا حدی رضایتش جلب کنم . حالا باید بقیه رو مدیریت کنم . حتی صدای خواهر برادرم دراومده که چرا نمیری بیرون . چرا خرید عید نمیکنی . چرا منزوی شدی .

ولی همین کلاس اجباری حالم رو خیلی بهتر کرد و کمی از لاک خودم دراومدم. 

آزمایش و معاینات بردم دکتر و خدا را شکر هیچ مشکلی نبود فقط برای تنظیم هورمون ها باید قرص مصرف کنم .

کلاسای آموزشگاه کم کم دارن تموم میشن . غیر دو تاش که تا  بعد عید تموم میشن .

فردا هم کلی کار دارم نمیدونم کدوم رو انجام بدم .


ممنون از بودن تون .

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 20:45

دیدی دلت پاکه؟ دیدی دعاهات گیراست؟ مرسی

ایشالله همیشه پر از خبر خوش باشی. ایشالله زودتر سرماخوردگی ول کنه و بره

وای عزیزم یعنی کارت راه افتاد واقعا؟
ممنونم ازت

تیلوتیلو یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 09:19 http://meslehichkass.blogsky.com

سلام عزیزدلم
چقدر خوشحالم که آزمایشاتت خوب بوده و خدا را شکر نگرانی هات برطرف شد

ساره جان حداقل خودت به خودت سخت نگیر
حداقل خودت با خودت مهربان باش
اینهمه کار نکن
خونه تکونی را کم کن و مطمئن باش هیچ اتفاقی نمیفته
بیشتر به دل مهربونت برس
امیدوارم روزهای خوب در انتظارت باشن
روزهای متفاوت

سلام عزیزم خوبی. چشم عزیزم سعی میکنم .
ممنون امیدوارم برای تو هم بهترین ها پیش بیاد

فاضله هاشمی شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 22:32

خداقوت به گلنوشت عشق من دربلاگ اسکای سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد