به شدت بیمار

بعد از یه ماه پشت هم سرماخوردگی و دو بار دکتر رفتن و آمپول زدن ، الان سه روز که تب و لرز شدید گرفتم به حدی که نمیتونستم از استخون درد راه برم و شب تا صبح تو تب عرق میکردم و میلرزیدم.  دیروز صبح یه دور رفتم دکتر و اونقدر حالم بدتر شد که امروز داداشم بردم یه جا دیگه ، سرم زدن با چند نمونه آمپول و بازم دارو .
حالا کمی بهترم .
یه هفته ست بخاطر حال بدم . نه نقاشی کردم و نه کلاس گرفتم .
یوگا هم این ماه ثبت نام نکردم .
مثل اینکه آخر سال رو با رفتن از این مطب به اون مطب باید تموم کنم .
اگه فردا صبح حالم بهتر بود که بتونم از خونه دربیام باید برم آزمایش.  اگرم نه سعی میکنم کار نقاشی انجام بدم .

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 18:48

عزیزم بهتری؟

تو این لحظه کمی بهترم عزیزم

ریحانه یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 07:56

مریضی خر است.
منم یه هفته ای هست از این ویروس بدا گرفتم. نابود شدما.

عزیزم انشاءالله زودتر خوب بشی. من که هلاک شدم .

ریحانه جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 12:20

بهتری عزیزم؟
ایشالله که هر روز بهتر از دیروز باشی

سلام خوبی عزیزم. نه همچنان مریض و بی جونم . هی تب میکنم .

Reyhane R پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 ساعت 21:43

ای بابا
بهتری ساره جان؟

نه عزیزم. هنوز گیج و مریضم

ریحانه پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 ساعت 10:52

بهتری؟ فعلا به خودت احترام بزار و مدتی کار نکن و فقط دراز بکش. تا هم خودت خوب شی هم مریضیت کش دار نشه و هم بقیه وا نگیرن!

داشتم جارو میزدم تازه تموم کردم. کمی بهترم . اما قوام کاملا برگشته.

فرشته چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 23:33

امیدوارم زود خوب بشی ودرد نکشی

ممنونم فرشته جون

تیلوتیلو چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 09:39 http://meslehichkass.blogsky.com

عزیزدلم
اخیش
اونقدر به خودت استراحت ندادی که اجبارا مجبور به استراحت شدی...
امیدوارم بهتر باشی
یه کمی هم مراقب خودت باشی

ممنونم عزیزم

ریحانه سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 19:18

ایشالله زودی خوب شی. خوبی مریضی اینه یاد میگیرن خودشون کارای خودشون رو اتجام بدن. چون تو دیگه نمیتونی

آره والا باید جونم دربیاد تا یه کم استراحت کنم . باورت میشه دلم میخواست بستری م کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد