بهمن نوشت پایانی

این ماه اصلا رزومه و عملکرد خوبی نداشتم .

ضعیف بودم.

مریض بودم .

عصبانی شدم .

حسادت کردم .

کینه ورزیدم. 

نفرین کردم .

خالی شدم از حس زندگی. 

کار مهم و خوبی نکردم .

فقط یه هدیه به یه دوست دادم .

سعی کردم حال بدم رو قاطی رفتارم با خواهرم نکنم .

خیلی مثبت نبودم .

چندین بار به شدت اشک ریختم .

دچار سوءتفاهم شدم .

برخورد و قضاوت غیرمنطقی کردم .

دو هفته یوگا نرفتم .

ولی سرکارم هنوزم فعال و علاقه مندم .

روزها برام تفاوت بیشتری پیدا کردن . جمعه ها رو اصلا دوس ندارم چون ازشون میترسم .

اصلا صبح  میلی به دراومدن از رختخواب ندارم.  چون حس میکنم هیچ اتفاق خوبی در انتظارم نیس .

یه نماز ظهر رو از شدت غضب نخوندم. 

خلاصه سیاه سیاه بود پرونده م .


نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 ساعت 18:44

عه! معلومه که تو دلگرمی هستی. دختر اگه دلگرمی نبودی که نمیومدم بهت بگم برام دعا کن و انرژی مثبت بفرست. آدم به دلگرمی های زندگیش این حرف رو میزنه.

ممنونم عزیزم

مرجان پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 ساعت 13:37

چقد خوبه که خودتو سبک سنگین میتونی کنی ولی اینو بدون خوبیای تو خیلی بیشتر از این چیزاس .تو انقد مهربونی که حتی از راه دور میتونی برا یکی مثل من دلگرمی باشی .پایدار باشی دوست خوبمممممم

واقعا راست میگی ؟ من دلگرمی توام ؟ ممنون خیییییییلی ممنونم عزیزم

ریحانه چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 15:44

لایک به کامنت تیلو

تازه به دیدن مامان شاگردت هم رفتی
برای من کلی انرژی مثبت فرستادی و دعاهای خوب کردی

مرسی عزیزم ممنون

تیلوتیلو چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 09:43 http://meslehichkass.blogsky.com


دلت اومد دوست منو اینطوری قضاوت کنی
تو همین ماه کلی پیغام محبت آمیز به من دادی
کلی محبت به خواهرت کردی
یه عالمه تو آشپزخونه با مزه ها جادو کردی
شاگردات کلی چیز ازت یاد گرفتن
به اولیای شاگردات لبخند زدی و بهشون انرژی دادی
پشتیبان داداشت بودی
کلی تلفنی قربون و صدقه ی خواهرزاده ها رفتی
و ....
تو هنوزم از درون روشن و تابناکی
خورشید درونت گرم و سرزنده داره میتابه
از کلمات خوب استفاده میکنی
خوب مینویسی
مهربونی
فداکاری
قدردانی
دوست خوبی هستی

واااای خدایا . ممنون که دوست خوبی مثل تیله دارم . نمیدونم چطور ازت تشکر کنم دختر . از بس خوبی همه چیز رو خوب میبینی . ممنون از این همه انرژی و محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد