کمی از کلاسام بگم ...

چقدر جای تیلو تو بلاگ اسکای خالیه .

هرجا هست خوش باشه انشاءالله.  من که نبودش خیلی حس کردم .


امروز رفتم باز یه سری وسیله نقاشی گرفتم و ته مونده حسابم رفت برای این خرید ولی برام لذت بخش بود .

یه کادو هم خریدم برای یکی از دوستام که به تازگی بچه دار هم شده و دارم برنامه میریزم که برم پیشش.  البته بازم باید از یوگا بزنم و به جاش برم خونه دوستم . چون عصرها اصلا نمیتونم جایی برم . وقت هزینه یوگا و ترم جدید نقاشی هم رسیده و من فعلا منتظر حقوقم.  دو ماه یه صندوق 50 تومنی با مجموع 700 تومن شرکت کردم که پولی بیاد دستم . اما شانس یار نبوده فعلا . البته داداشام و خواهرم گفتن اسم ما دراومد میدیم به تو . چون پول رو لازم نداریم ولی هنوز اسم اونا هم درنیومده. 


این روزا با شاگردام بیشتر خوش میگذرونم لابلای درس دادن و درس پس گرفتن . ناگفته نماند که تو کارم خیلی جدی هستم .

ولی دوستی هم زیاد با شاگردام دارم . چند روز پیش داشتم یه جمله یادشون میدادم . یکی از شاگردا نمیتونست کل جمله رو درست بگه . گفتم مسابقه میذارم هرکس تونست سه بار سریع جمله رو بگه مثبت میگیره . اینقدر خندیدیم اینقدر خندیدیم که خدا شاهده اشکم سرازیر شد . خیلی وقت بود اینجور نخندیده بودم . کلی بمون خوش گذشت.  تا اون شاگرد تونست جمله رو درست بگه .

یه ایده جدید هم برای آموزش حروف به بچه‌ها بکار بردم که استرس املای تو برگه نداشته باشن . رفتم شن خریدم و یه سفره تو کلاس رو میز پهن میکنم و ازشون میخوام حروف رو با انگشت شون روی شن حک کنن . تجربه خیلی خوبی بود چون میگفتم فکر کنید لب ساحل هستید . کلی هم از شن بازی خوششون اومد . رئیس م در مرحله اول خیلی ازین کار خوشش اومده . میخوام جوانب کلیش بررسی کنم اگه اجازه داد یه میز نوری درست کنم که توش چراغ روشن بشه و هرچی بچه‌ها با دست و شن انجام میدن قشنگ تر خودش رو نشون بده .

راستی خواهرم یه مثنوی مولوی داشت که نمیخواستش گفت نمیخوای به کسی کادوش بدی برش دار . منم پولش رو با اصرار دادم و بردمش برای رئیس مون . خیلی تعجب کرد و تشکر کرد.  راستش این همه سال گذر از کم کاری هاش ولی هیچ وقت کادوی خاصی بش نداده بود به غیر از سوغاتی سفر شمال یا مشهد   . خودم دوس داشتم که هدیه ای بش بدم .

دیگه جونم بگه براتون که خیییییییلی وسایل نقاشی و طراحیم دوس دارم . و همش دلم میخواد برم بخرم .



اگه کتابی خوندید که به نظرتون خیلی قشنگ بوده و به روحیات من میخوره بم معرفی کنید تا بخونم . اگه خواهرم داشته باشه ازش میگیرم یا از کتابخانه امانت میگیرم .


نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 10:45

چقدر تو مهربونی دختر
هدیه میدی بدون چشم داشت
برات فرقی نداره که طرف بهت خوبی کرده یا بدی
کم کاری هاش به چشمت نمیاد
خیلی ماهی
یه دونه ای ساره جون

وای خجالتم نده دختر . همش یاد کادویی میفتم که دوس داشتم بت بدم .
واقعا از دادن اون کتاب به رئیس م خودم لذت بردم . این برام مهم بود . بهرحال ایشون اگر از نظر مالی برا من کاری نکرده ولی عزت و احترامی که به من داره و اعتباری که جلو بقیه همکارام بم میده ، خیلی برام ارزشمنده.
فدای تو تیله قشنگم

. چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 15:06 http://fidgety.blogsky.com

چه سبک کتابی ؟
رئالیسم جادویی =صد سال تنهایی مارکز
پست مدرن = مرگ قسطی سلین
ایرونی من یکی خوندم و فقط خندیم رکسانای م.مودب پور(نویسنده رو اگه درسته بگم)

فارغ از این کتابا نقاشی کردن و روحیه نقاشی کردن تو این روزا خیلی خوبه که داری .این روحیه و حس خریدنیه پس حواست بهش باشه

ممنون از معرفی کتاب .
بله حس های خوب سخت به دست میان باید بتونم حفظ شون کنم

فرساد چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 10:41

عالیه، همونطوری که توقع می رفت، ادمی که تحت هر شرایط دوباره خودشو میسازه و مثبت زندگی میکنه

واقعا دریافت هدیه بدون دلیل، به آدم حس عجیب و خوبی میده

من خیلی هدیه بدون دلیل دریافت نکردم، اما تجربه کردم، هر کتاب ارزشمندی، که هدیه گرفتم انرژی مثبتش تا مدتها همراهم بوده

مخصوصا هدیه ای که ، هدیه دهنده آن خودش از هدیه دادنش ذوق کرده باشه

ممنون. من دادن هدیه های بی مناسبت رو بیشتر دوس دارم. خیلی لذت میبرم .
من همیشه تلاش میکنم که بهتر بشم

ریحانه چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 04:13

ایوووول. عاشقتممممم با ایده هات تو کلاس. خوش به حال بچه ها.

ایده هات عالین. ایشالله حقوقت را هم ببره بالا بابت ایده هات :))

انشاءالله که حقوق رو بالا ببره
کارم رو خیلی دوس دارم خیلی

زینب سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 19:40

معلمی کار خیلی سختیه، آفرین به شما.

ممنونم

مهدیه سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 14:36

سلام پیشنهاد من کتاب ملت عشق ار الیاف شافاک هست....حتما حتما حتما بخونش .....اگه میخوای حال دلت خوب بشه

سلام اینو که خوندم عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد