کوک مدادم

یادم اومد چی میخواستم بگم .

برای طراحی مداد باید همیشه تیز باشه یعنی یکی در میون هی باید دست به کاتر و مداد باشی . خیلی وقت میبره . ولی وقتی  مدادم تیز میکنم یاد کوک کردن ساز موسیقی میفتم.  هر سازی قبل اجرا باید کوک بشه و کوک کردنش قلق داره . حالا منم هی باید ساز مدادم کوک کنم . این تفکر حس قشنگ تری بم میده .

من مدادم رو کوک میکنم تا ساز بزنه و روی کاغذم برقصه. 

تا حد زیادی از کارو دیروز و امروز پیش بردم . ولی یه جاهایی خیلی اعصابم خورد میکنه بسکه ریزه کاری داره و جای خطوط و سایه ها رو حتی گم میکنم .

دعا کنید مهمان نیاد برامون که تا شنبه بتونم تمومش کنم .

ساز دلتون همیشه کوک کوک باشه .

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 16:37

نه بابا بزار. منتها توی ادامه مطلب بزار

باشه

ریحانه سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 01:48

به به. چه تعبیر زیبایی. کی عکس نقاشیت رو میزاری اینجا؟ بی صبرانه منتظرم.

ممنونم. والا ریحانه جون راستش طرحش یه مقدار منکراتیه مگر اینکه با یه سری پوشاننده های اسلامی کاریش کنم و اینجا بذارمش.

تیلوتیلو دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 12:32

ای جان
کوک کردن سازها را دوست دارم
مثل مرتب کردن میز کار
مثل چیدن وسایل مورد نیاز جلوی دست
مثل وقتی دسکتاپ را مرتب میکنم و آماده طراحی میشم
مثل وقتی که لیوانم را پر از دمنوش میکنم و ساز دلم کوک میشه
مثل وقتی که ....
ساز دلت همیشه کوک
هنرمندجان خیلی خوشم میاد با پشت کار زیاد طراحی میکنی

تو هم خوب بلدی سازهات کوک کنی ای ول به تو عزیزم.
نظر لطف و محبتته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد