حرفام یادم رفت

مشغول طراحی ام . امروز خونه م البته فقط صبح .

اصلا یادم نمیاد اومدم چی بنویسم ...

یادم نمیاد . بذار یه چیز دیگه بنویسم .

رژیمم رو قطع کردم به دلایل زیادی . مثل مشکل رعایت خوردن یه سری چیزا . و چون این چند روز خیلی سرگیجه میگیرم ترجیح دادم با این حجم کاری که دارم انرژی روزم رو از ناهاری که میخورم تامین کنم . چون واقعا سه تا کلاس از 4 تا 8.30 بدون وقفه و استراحت بم فشار میاره .

برم بقیه طراحی م کار کنم اصلا یادم نمیاد چقدر بد .

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 10:39


سلام
روزگارت خوش
خدا را شکر که وقت پیدا کردی برای طراحی ها
منم نمیتونم این رژیم را رعایت کنم چون فشار کاری زیادی از ظهر تا شب دارم و نیازمند انرژی درست و حسابی هستم

ممنون عزیزم. من واقعا این روزا انرژی کم میارم .
سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد