دیروز ناهار آماده از بیرون آوردیم و خوردیم . شب هم براشون همبرگر درست کردم و خوردن . مقدمات ناهار امروز رو از دیشب آماده کردم . مرغ حلزونی درست کردم.  مدتها بود ویدیوهاش رو دیده بودم و حتی سیخ های کوچک فلزی رو از قبل خریده بودم . درست کردنش خیلی راحته . سینه مرغ رو نواری برش میزنید و رول میکنید و سیخ میزنید و بعد تو ماهی تابه سرخ میشه . روش زعفران و نمک و فلفل و زردچوبه و کمی آبلیمو میزنیم . کنارش سیب زمینی به روش رستورانی و گوجه و فلفل هم سرخ کردم .

راستش همیم الان رو زمین نشستم و اومدم پای گوشی .

از صبح بلند شدم یکی یکی کاراشون انجام دادم و یکی یکی صبونه شون آماده کردم و جاهاشون جمع کردم . آب یخ درست کردم و ظرف شستم . و رفتم سراغ یکی دیگه از علاقه مندی هام که خیلی وقت بود چون تنها نشدیم سراغش نرفته بودم . بله کیک شکلاتی پختم و تا داداشام از مغازه اومدن پای گاز بودم . ناهار کشیدم و خیلی جاتون خالی چسبید و چقدر سبک بود . من متاسفانه دیروز و امروز جرم کردم و ناهار  کامل خوردم البته دیگه دیشب شام نخوردم امشب هم نمیخورم .

و بعد سفره جمع کردم و از صبح مرحله مرحله و بعد ناهار کلی طرف شستم . براشون میوه هم شستم و آوردم . هنوز حتی موهام شونه نکردم و دیگه نمیرسم بخوابم باید 4 سرکلاس باشم . حتی سراغ گوشی هم نیومدم غیر یکی دو مورد سر زدم کسی زنگ نزده باشه .

الانم خسته م و دلم خواب میخواد . اما وقت نیس .

لذت بردم با همه خستگی ها از کار و آشپزی امروز .

گوشم یه هفته ست کیپ شده و خیلی اعصابم خراب کرده تا دیشب کیپ شدن ها موقت بود اما از دیشب دائمی شده و هرکار میکنم فقط در حد دو ثانیه باز میشه دوباره کیپ میشه . موندم امروز چطور سه ساعت با این گوش کیپ و اون همه شاگرد و شلوغی و حرف زدن های خودم ، سر کنم.

اگه چند روز دیگه خوب نشد باید دیگه برم دکتر . چاره ای نیست. 

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 01:33

سلاااااام.
باباااااااااااااا. دختر همه فن حریف. بابااااااااااا کدبانو. باباااااااااا ..... دمت گرم. عالی


در مورد گوش: گوش داخلی عصب برای درد نداره. برای همین سریعا و سریعا برو دکتر. چون امکان داره عفونت توش زیاد باشه و تو متوجه نیستی.

نمیخوام بترسونمت ولی دوست من شنوایی یکی از گوشهاش رو از دست داد. هی گوشش میگرفت و وز وز میکرد و نشده بود بره دکتر! وقتی رفت دکتر گفتن عفونتش زیاد بوده و خلاصه شنوایی یکی از گوشهاش صفر شد! واقعا صفر شد!

فدای مهربونیات عزیزم.
حتما امروز میرم ممنونم

Reyhane R چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 22:46

به به.
ما هم شکموووو

عزیزم

زینب چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 20:03

ای وای چه آب و رنگی! گشنه ام شد!
نوش جونتون.

عزیزم ببخش دلت آب کردم . ممنون

تیلوتیلو چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 16:13

چه غذای هوس انگیز خوشمزه ای
به به
دست شما درد نکنه خانم
خیلی زحمت کشیدی
کاش عکس کیک خوشمزه ت را هم گذاشته بودی

کیپ شدن گوش در بیشتر به اصطلاح عامیانه نیاز به شستشوی گوش داره ... اصلا صبر نکن ... زود به متخصص مراجعه کن و خیلی ساده و راحت هم درمان میشه و بعدش چه آسایشی حس میکنی

ممنونم عزیزم. چشم عکس کیک هم میذارم .
این هفته که نشد تا هفته دیگه حتما میرم چدن دیگه واقعا اذیتم . اتفاقا تجربه شستشو چند بار داشتم . یه جوری میشی حس میکنی صدای قطره قطره شرشر آب تو گوش شنیده میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد