حالم خیلی خوبه

امروز رفتم نقاشی . حالم خیلی خوبه .

کارم داره بهتر پیش میره . استادم کمتر ایراد میگیره.  کلی لذت بردم . خودش هم گفت دستت داره تو کار روون تر میشه . اول کار که هی ایراد میگرفت احساس زدگی و خستگی میکردم هرچند میدونستم حق داره و برای کار من لازمه.  اما حالا که ایرادهام کمتر شده بیشتر لذت میبرم و سرعت کارم بالاتر میره .

مرسی از اینکه همیشه همیشه با من هستید .

کامنت هاتون کلی انرژی بم میده . از دور همه تون بغل میکنم. 

الهی زیر دست هیچ کس نشید .

الهی محتاج هیچ کس نشید. 

الهی همیشه تن تون سالم و لب تون خندون باشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
عابر شنبه 2 تیر 1397 ساعت 14:56

همه این دعاها رو که گفتی برای خودت بلند خوندم . انشالله که بشه اونچه دلت میخواد

ممنونم عابر عزیزم. هیچ وقت بی گذر از کوچه دلم رد نشی عابر جان

تیلوتیلو شنبه 2 تیر 1397 ساعت 12:19

چقدر خوبه پیشرفت
آدم تو هر کاری پیشرفت کنه حس خوب بهش دست میده

آره خیییلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد