خوش گذشت

امروز صبح رفتم جشن روز معلم که زیرنظر شرکت طرف قرارداد آموزشگاه برگزار شد.  مراسم خیلی خوبی بود . حس هایی درونم ایجاد کرد که شاید از دوران دبستان نداشتم.  مراسمی که گروه زنده موسیقی پاپ و سنتی اجرا کردن و چقدر قشنگ بود . سالن پر از جمعیت بود . همه موسسات تحت قرارداد اونجا بودن حتی مدیر نامحترم سفیر . کیک و آبمیوه پذیرایی کردن و هدیه شون ازین بشقاب های سنتی کار توی یه جعبه محکم و شیشه ای بود .

و مسابقه و سخنرانی قاعدتا. .

شب هم رفتم دعوتی رئیس مون تو همین زبانکده خودم . خیلی خوش گذشت.  با همکارام نشستیم و همه تیپ زده بودن تیپ غیر اداری.  منم خدا را شکر تونستم این بار همرنگ جماعت بشم و هر دو جشن رو تا آخر بمونم . کلی عکس گرفتیم . و همه مون با رئیس و دفتردار و حتی مستخدم سر یه میز بلند و شیک نشستیم   . پیش غذا سلف سرویس بود و انواع سالاد و ترشی و ماست گذاشتن برامون.  یه ساعتی طول کشید تا شام آوردن.  کباب برگ و پلو سفید و پلو باقله.  هرکس هر پلویی دوس داست برمیداشت.  و دسر هم ژله و یه چیزای دیگه ای بود مثل کرم کارامل.  تا 11 شب اونجا بودیم و یه تقدیر نامه هم بمون دادن.  کلی ازشون تشکر کردیم که بانی این جشن شدن . بعدش هم با همکارم برگشتم خونه . من عاشق دختران مجرد مستقل هستم . خیلی ذوق میکنم وقتی که با دوستم بیام و اون رانندگی کنه . یه جورایی بشون افتخار میکنم . دختر قدرتمند و آقای خودش و راننده خودش.  منو رسوند دم در و رفت .

درکل روز خیلی خوبی بود مخصوصا مخصوصا که آقا نبود که بخاطرش استرس و نگرانی بگیرم .

فردا صبح باید برم یوگا . از کارای نقاشی خیلی عقب افتادم  فعلا .

دیگه برم بخوابم که صبح باید باز بلند شم  .

شب تون بخیر .


نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 15:51

به بههه. به بهههه. عالی.
من که با خوندنش کیف کردم. دیگه چه برسه تجربه کردنش. ایول.

مرسی عزیزم. بعد از مدتها بود که با خیال راحت رفتم جایی و بهم خوش گذشت

تیلوتیلو سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:52 http://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر که بهت خوش گذشت
انگار خودم تو جشن بودم اینقدر که ذوق کردم
انگار کلی بهم خوش گذشت
خدا را شکر که تونستی بدون هیچ استرسی حسابی لذت ببری
بشقاب هدیه مینا کاری اصفهان بود؟

مرسی عزیزم که این همه از خوشی من خوش میشی واقعا ممنونم. خیلی بم خوش گذشت مخصوصا که استرس آقا نداشتم دلم نمیخواست تموم بشه .
رو بشقاب چیزی نوشته نشده که کار کجاست متاسفانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد