اینم چند نمونه کار

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 01:14

سلام.من پستات رو میخونم ولی چون احتمال میدم حرفام باعث نا امیدی و رنجشت بشه خیلی نظر نمیدم.طرحات خوبن.اون ماشینو هم خیلی خوب بود.نقاشی بعد از رقص و موسیقی میشه هنر سوم.هنر تو تمام دوران بشر پسنگرش بوده برای پناه گرفتن از غم و غصه دنیا و لذت بردنش.از همون دوران که اجداد غارنشینمون رو دیوار شکل میکشیدن شروع شد.شانس بزرگیه که کسی به سلاح هنر مجهز باشه برای جنگیدن با دنیا.بی هنرا احتمالن غمگینترن.جایی برای فرار کردن ندارن.

حالا غرض از کامنت اینکه حجم عکسات خیلی بالا هست صفحه ای که عکس توش میزاری دیر باز میشه.اگه با پی سی میای با paintبازشون کنresizeبزن طول و عرضشونو کم کن بعد که دوباره ذخیره کنی حجمشون از 3_4مگ میشه 400_500کیلوبایت کیفیتشم خیلی تغیر نمیکنه.

ممنونم خوب که کامنت دادید فهمیدم حالتون خوبه . مرسی از راهنمایی بابت عکسا . آخه تا الان کسی مشکلی نداشت منم فکر کردم برا همه باز میشه راحت . مراقب خودتون باشید

تیلوتیلو یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 11:46 http://meslehichkass.blogsky.com/

دوست جون
هر روز از خودت بنویس
اینطوری ترغیب میشی که حتما یه چیز مثبت و خوب و خوش در هر روز خلق کنی
تو هم هنرمندی هم خیلی مهربون، بنویس تا ما هم مهربونی را یاد بگیریم... گذشت را ... بزرگواری را

ممنونم از محبتت. اتفاقا اومدم بنویسم . به خودم گفتم داری تنبلی میکنی تو نوشتن بازم .
تو خیلی خوب خوبی ها و قشنگی ها رو میبینی جدی میگم من دیدم ضعیفه انگار

بهار از کویر چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 15:35

خوشبحالت دختر جان که اینقدر قشنگ نقاشی می کشی منم نقاشی دوست دارم ولی دریغ از ذره ای استعداد فقط چشم چشم دو ابرو بلدم:

چشمات قشنگ میبینه بهار جان . وقتی اینقدر علاقه داری حتما هم استعداد داری . یه دوره امتحانی برو و ببین در چه سطحی هستی اونوقت تصمیم بگیر ادامه بدی یا نه . اما از من میشنوی خودت رو ازین لذت محروم نکن

ریحانه چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 00:20

یا معلم نقاشیتون زیادی خوش هیکله یا تو خیلی خوب کشیدی یا هر دو. حالا کدومش؟ :)))


والا چی بگم عزیزم من که باید هرطور شده عین مدل رو دربیارم. اگه زشت باشه به همون زشتی و اگه خوشکل باشه به همون خوشکلی .
ایشون خیلی ظریف و کوچولو هستن شکی نیست منم هنرم اینه که بتونم اینو نشون بدم .

تیلوتیلو سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 16:48 http://meslehichkass.blogsky.com/

خیلی خوشگل کشیدی
عالی شده
همیشه فکر میکردم استاد نقاشیت «مرد» هستن...
داری روز به روز هنرمندتر میشی ها

ممنونم نه عزیزم استادم خاااانمه

رابعه سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 13:25

آفرین دوست عزیز به امید خدا یه روز بشه بعنوان یه مترجم بنام و یه نقاش سرشناس ببینمت.

ممنونم رابعه عزیزم کلماتت پر از محبت که چقدر به دلم میشینه خداییش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد