پست عشقولانه

میخواستم بگم ایییییینقدر دوستون دارم که دلم میخواد از نزدیک ببنمتون یا رابطه م از مجازی به حقیقی تبدیل کنم .

ولی بازم میگم ترجیحا روابطم به همین جا منحصر باشه خیلی بهتره. 

ریحانه انرژی مثبت کامنتت باعث شد این پست عشقولانه رو بذارم و بگم شما بهترین دوست های مجازی دنیا هستید. 

خداییش چقدر خوب محبت و علاقه و توجه و نگرانی ها و حتی آرزوها و دعاهاتون رو در حق خودم با تمام وجود احساس میکنم.  از بس که خوبید و حس تون ناب ناب .

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 13:51

هاها. عاشقتم‌.
بله. کاملا جدی گفتم. ایتالیا. وقتی کارهات حرفه ای شد نمونه کارهات رو براشون میفرستی و ازشون دعوت نامه میگیری.

ایتالیا هم نشد مهم نیست. کارهات رو اینترنتی میفروشی. دوره های انلاین میگذرونی.

تو فوق العاده ای. فوق العاده ...

عزیزمی ریحانه بخدا نمیدونم چی بت بگم . خیلی دوست دارم بوس:

تیلوتیلو پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 09:23 http://meslehichkass.blogsky.com/

هورا
هورا
عشقولانه ی خودمی
الهی هر روز پر انرژی تر باشی
دوستای مجازی گاهی از هزاران حقیقی بهترن... منم از این دوستا زیاد دارم

واقعا راست گفتی عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد