وقت کم دارم ...

یه ترجمه 40 صفحه‌ای گیرم اومده باید تا آخر هفته تمومش کنم . صبح تا حالا گیر نوشتنم.  تا حالا فقط تونستم 7 صفحه بنویسم.  خیلی خسته شدم . کلی طرح هم باید برا کلاس طراحی بکشم.  موندم چه کنم . دعا کنید بتونم و از پسش بربیام. 

هفته دیگه 7 آذر هم عروسی خواهرزاده مه . هنوز پرو نرفتم و حس میکنم کلی کار دارم و ذهنم آشفته شده .

اما تمام تلاشم رو میکنم . درنظر دارم حداقل هر شب برای حالت ریلکس یه طرح کار کنم که هم ترجمه پیش بره هم طراحی. 

راستش ترجمه ازبس زیاد بود نخواستم بگیرم حتی فکر پولش هم نبودم اما رئیسم منو به دوستش معرفی کرده بود دیگه نشد خیلی چونه بزنم و نه بگم .

من میتونم ...

دلم یه بستنی میخواد الان . سرم داغ کرده عین موتور ماشین باید روش آب بریزن خنک بشه. 

نمیدونم کسی پیدا بشه بره برام بستنی بخره یا نه ؟

شاید تا تموم شدن ترجمه یوگا نرم این هفته.  باید ببینم کارام چطور پیش میره .

موفق و تندرست باشید .

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 14:31 http://mmnnpp.blog.ir

مطمینم از پسش برمیای.
خیلی خوشحالم که داری تلاش میکنی و امید داری.
موفق باشی...

ممنونم عزیزم سلامت و شاد باشی

تیلوتیلو دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 10:05

مطئمنم از پس همش برمیای
خدا را شکر که یه ترجمه گیر آوردی
بالاخره پولش خوبه... هرچی هم کار سختی باشه بالاخره تموم میشه
مثل من کار را درصد بندی کن
بگو الان نزدیک به بیست درصد کار جلو رفته... و برای هر ده درصدی که میره جلو به خودت جایزه بده
یهو نگاه میکنی میبینی زودتر از اون چیزی که فکر میکردی تمام شده و رفته

چه خوب من عاشق جایزه م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد