آبرنگ یا رنگ روغن

اولش که تصمیم گرفتم برم نقاشی دوس داشتم برم رنگ روغن چون قبلا چندتا تابلو کشیده بودم  . ولی بخاطر بردن و آوردن بوم و لو رفتن نوع فعالیتم، گفتم بش که رنگ روغن نمیخوام . میخوام یه کاری باشه که معلوم نشه . البته به استاد جور دیگری فهموندم.  دیگه قرار بر این شد که برم پاستل گچی.  و دوره 6 جلسه ای دو تا کار انجام دادم . حالا دوس دارم ادامه بدم ،استاد میگه بیا رنگ روغن کار کن . ولی مشکلم بومه.  برای همین گفتم بذار آبرنگ برم ولی هنوز موندم چه کنم. 

استاد میگه میتونی بوم بذاری پیشم ولی اینجوری دیگه تو خونه نیس که روش کار کنم و این ممکنه تعداد جلساتم رو زیاد کنه درنتیجه هزینه م هم بالاتر بره .

تکنیک های مختلف نقاشی رو دوس دارم تجربه کنم . شاید خودم قانع کنم فعلا برم آبرنگ کار کنم تا ببینم بعدها فرصت رنگ روغن پیدا میکنم یا نه ؟ یا اگه بشه بجای بوم رو کاغذهای مخصوص کار کنم و درعین حال کیفیت کار نیاد پایین همین کارو میکنم .

دندونم هم اذیتم کرده و باید در اولین فرصت برم درستش کنم . و کمی هزینه هام تو هم رفته . ولی دوس دارم نقاشی رو ادامه بدم .

اگه نظر خاصی داشتید درباره نقاشی بیاین بگین که من راحتتر تصمیم بگیرم .

نظرات 3 + ارسال نظر
رمیصا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 17:14

سلام وقت بخیر
من حدود ۳ ماه هستش که به کلاس سیاه قلم میرم ، اما بعدا نظرم عوض شد و خواستم که کلاس نقاشی رنگ روغن برم اما وقتی نظر دیگران رو شنیدم نسبت به رنگ روغن نظرم عوض شد و دلم ابرنگ خواست ولی از یه طرفیم خیلی به نقاشی هابا مدادرنگی علاقه مند شده بودم وقتی هم که از گوگل طرحای حرفه ای نقاشی رنگ روغن رو سرچ کردم خیلی خوشم نیومد و وقتی مدادرنگی هارو سرچ کردم بیشتر لذت بردم الان من هم نمیدونم که چه کلاسی باید ثبت نام کنم

سلام .
طراحی پایه همه تکنیک هاست . دست تون تو کشیدن هرچیزی قوی میشه
انتحاب تکنیک خیلی سلیقه ای هست . و به حوصله آدم هم بستگی داره
من همه رو دوس دارم و همه رو امتحان کردم اما مدادرنگی چون خیلی وقت میبره شاید گزینه اولم نباشه با اینکه خیلی دوس دارم مهارت پیدا کنم توش
گاهی هم فکر میکنم برای من یادگیری هر دوره خیلی زمان میبره و اون جوونی و حس رو ندارم
ولی شاید شما وقت و انرژی داشته باشید همه رو یا دو مورد مورد علاقه اول تون رو پیش ببرید

Hoda پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 07:27

آبرنگ یکی از سخت ترین و در عین حال قوی ترین تکنیک های نقاشی هستش. خیلی هم ریزه کاری داره و فوق العاده دوست داشتنیه به نظر من.
پیشنهاد می کنم شروع کنین☺️

آره خودمم دوس دارم یه چیز جدید تجربه کنم .

زینب چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 18:45

آخه اشکال نقاشی کردن چیه؟؟؟ با اوشون صحبت کردید؟ یا بزرگتری کسی که یکم بتونه نظرشو تغییر بده؟ والا و بالله که شرایطت سخته و انصاف نیست. من همیشه تو دعاهام به یادت هستم.

زینب جان خودت ناراحت نکن بخاطر من . من دیگه یه جورایی کنار اومدم راستی گاهی خسته میشم . اون هر چیزی که توش پول خرج کردن باشه قبول نداره حتی دکتر رفتن .مرسی بابت دعاهات. خدا از دلت بشنوه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد